У Вінниці триває робота по розробці бренду міста та маркетингової стратегії, яку координують експерти канадського Проекту «ПРОМІС». Сьогодні, 22 вересня, відбулось чергове засідання робочої групи, під час якого учасники зустрічі обговорювали образ міста в інформаційному просторі, аналізували результати опитування вінничан щодо того, як вони сприймають своє місто, та визначали, що має лягти в основу бренду міста та маркетингової стратегії.

Три тижні у Вінниці тривало опитування мешканців на предмет того, яким люди бачать своє місто, які виділяють його особливості та унікальні риси, які споруди вважають символами та чим пишаються містяни. В анкетуванні взяли участь 795 респондентів.

За результатами опитування з’ясувалось, що найбільше вінничан головним символом міста вважають Водонапірну вежу (378 чол.), світло-музичний фонтан «Roshen» (149 чол.) та музей-садибу М.Пирогова (79 чол.). Думки решти респондентів розділились.

Робоча група по розробці бренду міста після опитування вінничан визначалась із позиціонуванням Вінниці

Також вінничани поділились своїми думками з приводу того, де найчастіше проводять свій вільний час, що показують своїм гостям, яку сферу суспільного життя вони вважають найбільш розвиненою, які історичні події є найбільш значущими для міста, які люди зробили найбільший внесок у розвиток Вінниці та інші.

Робоча група по розробці бренду міста після опитування вінничан визначалась із позиціонуванням Вінниці

Експерти Проекту «ПРОМІС» кажуть, що результати опитування дають уявлення того, як більшість вінничан сприймає своє місто. Тепер на основі цих досліджень, робоча група на даному етапі має зрозуміти, як місто хоче себе позиціонувати. Тож, дискусія триває.



Переглядів: 3087
Поширень: 0