Загалом до кінця року підприємство запланувало оновити сотню підйомників у міських висотках. Це вдвічі більше, ніж в минулому році. Окрім виконання ремонтних робіт, у ліфтах встановлюють спеціальні пристрої безпроводового зв’язку, через які мешканці багатоповерхівок, у разі аварійної зупинки, можуть зв’язатися з черговим диспетчером.
У Вінниці кожний четвертий багатоквартирний будинок обладнаний підйомниками. Ліфтове господарство міста перевищує півтори тисячі об’єктів, і дві третини з них – утримує та обслуговує комунальне підприємство «Вінницяміськліфт», решта – знаходиться на обслуговуванні приватних підприємств.
Враховуючи, що термін експлуатації ліфтів досить значний, для забезпечення якісної, безперебійної та безпечної роботи «Вінницяміськліфт» другий рік поспіль проводить їх капітально-відновлювальний ремонт.
Ремонтуючи підйомники своїми силами, підприємство використовує багато елементів власного виробництва, що значно здешевлює ремонт. Окрім того, ліфти обладнуються енергозберігаючими лампами, які включаються тільки під час перебування людини у самому підйомнику. Тому мешканці сплачують менше за електроенергію, що витрачається на освітлення місць загального користування.
За інформацією департаменту житлового господарства міської ради, зі 100 ліфтів, які в цьому році було заплановано капітально відремонтувати, у 76 вже роботи виконано.
З минулого року у відремонтованих підйомниках підприємство розпочало встановлювати системи безпровідної диспетчеризації. Сучасне обладнання для спілкування з диспетчером забезпечує надійність і якість зв’язку у випадку аварійної зупинки та дозволяють безпосередньо із кабіни через мережу Інтернет зв’язуватись із черговими, які працюють цілодобово. Мешканець має можливість повідомити про зупинку ліфта навіть за відсутності електропостачання у будинку. Крім цього, даний пристрій здешевлює вартість обслуговування підйомника як для підприємства, так і для мешканців.