Сьогодні, 7 квітня, вінницькі ресторатори та управлінці закладів харчування мали можливість познайомитись із се​кретами ведення ресторанного бізнесу від досвідчених фахівців у цій сфері на безкоштовному семінарі, який організували департамент адміністративних послуг міської ради та Академія сервісу «HoReCa».

Семінар відбувся у залі засідань міської ради. Участь у ньому взяло більше 50 представників ресторанного бізнесу. Під час семінару говорили про те, як зробити бар «родзинкою» закладу; як піклуватись про гостя; яким має бути якісний менеджер (адміністратор); як реалізувати Start-up в ресторанному бізнесі; як уникнути крадіжок на кухні та помилок під час вибору кави і кавового обладнання. Також мова йшла про те, як розкрутити ресторан і привабити в нього відвідувачів.

У вінницькій мерії відбувся семінар для власників і управлінців ресторанного бізнесу

«Сприяння розвитку ресторанного бізнесу та підвищення якості обслуговування в закладах громадського харчування – є одним із напрямків роботи нашого департаменту. Ми співпрацюємо з різними організаціями та безкоштовно проводимо майстер-класи та семінари, основна мета яких допомогти кафе, барам та ресторанам покращити обслуговування вінничан та гостей нашого міста», - розповіла заступник директора департаменту адміністративних послуг міської ради Людмила Перова.

У вінницькій мерії відбувся семінар для власників і управлінців ресторанного бізнесу

«З 2014 року ми працюємо з департаментом адміністративних послуг в одному проекті – «Сервіс по-вінницьки». І дуже багато дізнались про ресторанний бізнес. В цьому році в нас виникла ідея відкрити Академію сервісу «HoReCa». Ми створили чудову команду, яка сьогодні знаходиться у цьому залі. Такий безкоштовний семінар буде тільки один, і ви почуєте багато цікавого. Ціллю роботи нашої академії є розвиток культури ресторанного бізнесу», - розповіла керівник Академії сервісу «HoReCa» Ольга Зборовська. ​



Переглядів: 3202
Поширень: 0