На цьому наголосив голова облдержадміністрації Валерій Коровій  сьогодні, 11 вересня 2017 року, під час щопонеділкової апаратної наради в ОДА.

Валерій Коровій націлив керівників структурних підрозділів взяти під контроль підготовку до впровадження системи Е-документообігу та,  за потреби, організувати навчання працівників: «Люди повинні чітко розуміти, що від них вимагається,  включаючи технічні аспекти, термінологію тощо. З 15 грудня на 100 % усі структурні підрозділи обласної адміністрації мають працювати в єдиній системі»,- підкреслив голова  облдержадміністрації.

Начальник управління інформаційних технологій апарату облдержадміністрації Ігор Солоненко  поінформував присутніх, що в рамках реалізації програми інформатизації  Вінниччини була проведена процедура закупівлі через ProZorro  системи документообігу, яка дозволить автоматизувати цей процес в облдержадміністрації. Програмний продукт  IT-Enterprise переміг в результаті тендерної процедури  та буде впроваджуватись у Вінницькій ОДА, що дозволить автоматизувати процес підготовки та опрацювання внутрішніх і зовнішніх електронних документів та застосування електронного цифрового підпису.

Апарат та структурні підрозділи Вінницької ОДА повністю переходять на електронну систему документообігу

Презентувала програму сертифікований спеціаліст  IT-Enterprise із впровадження  Е-документообігу  в апараті та в структурних підрозділах  Вінницькій облдержадміністрації Катерина Бабіна – представник робочої групи з питань інформатизації області.

Катерина Бабіна

Вона зазначила, що систему IT-Enterprise запроваджено в державному секторі, починаючи з 2014 року, вона відповідає вимогам нормативних документів технічного захисту інформації в Україні, включаючи в себе:

  • багаторівневу систему захисту інформації;

  • управління доступом і контроль;

  • оперативний моніторинг роботи користувачів;

  • протоколювання дій в системі.

Катерина Бабіна ознайомила учасників наради  із структурою системи та презентувала основні переваги  електронного управління документообігом, такі як підвищення ефективності обробки документів, забезпечення контролю виконання документів на різних рівнях управління: від керівництва до співробітників підрозділів за рахунок:

  • реінжинірингу та оптимізації процесів документообігу

  • впровадження електронного регламенту обробки документів

  • автоматичного контролю за термінами і відповідальним на кожному етапі обробки документа

  • обміну документами (отримання-відправка по e-mail прямо із системи, інтеграція з поштою) тощо.

Окремо доповідач зупинилась на питаннях надійності та легітимності електронного погодження документів за рахунок використання вбудованих засобів захисту інформації (висновок ДСТЗІ, рівень захисту Г2), посилаючись на Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 р.

Перехід на систему Е-документообігу призведе до  скорочення часу та  більш зручного узгодження (візування) документів, та їх оперативного опрацювання завдяки можливості колективної роботи в системі.

Система також надає можливість працювати в будь-який час та в будь-якому місці завдяки мобільним додаткам(Mobile Smart Manager, система сповіщень, детальне відображення документу, додавання нової задачі тощо).

Катерина Бабіна  окреслила переваги системи для щоденної роботи кожного співробітника та можливості розвитку системи електронного документообігу до рівня корпоративного порталу.

Також  вона зупинилась на етапах впровадження проекту, що передбачає поставку модулів IT-Enterprise, а також передачу замовнику:

  • Програмного комплексу на оптичних носіях (дисках) у складі відповідних модулів

  • Електронного ключа з ліцензіями

  • Ліцензійної карти

  • Документації по роботі з Програмним комплексом в друкованому вигляді та оптичному носії (диску)

Очікується, що підготовчі роботи будуть завершені до кінця вересня 2017 року, а система Е-документообігу запрацює в облдержадміністрації до кінця грудня 2017 року.

 



Переглядів: 4233
Поширень: 0