У Вінниці триває реконструкція мосту через Південний Буг по вулиці Чорновола. Масштаб робіт досить значний – підсилення залізобетонних арок, колон, ригелів, стійок, заміна найбільш пошкоджених балок проїжджої частини, проведення антикорозійних робіт, відновлення дорожнього полотна та сходів на підходах до мосту. На об’єкті працює понад 70 робітників, але переважна більшість робіт зараз здійснюється під самим мостом. Сьогодні міський голова Сергій Моргунов провів чергову виїзну нараду на цьому об’єкті.

Київський міст капітально не ремонтувався, відколи його було збудовано – а це більш як півсторіччя. Реконструкція мосту – це дороговартісний проект, який місто реалізовує за підтримки держави. Загалом реконструкція проводиться у співфінансуванні з Державним фондом регіонального розвитку: з міського бюджету передбачено 19 млн грн, з державного – майже 38 млн грн.

З початку листопада буде відновлено проїзд для всього транспорту через Київський міст

«Це серйозна та масштабна робота. Люди здебільшого не бачать, що всі основні роботи ведуться під мостом. А тут дуже великий обсяг робіт, які необхідно проводити. Ми бачимо, в якому стані знаходяться зняті балки, адже цей міст взагалі з 60-х років не ремонтувався, – зазначив Сергій Моргунов. – Для всього транспорту міст відкриють в другій половині жовтня – на початку листопада, в залежності від погодних умов. Всі роботи будуть проводитись внизу. Зрозуміло, що з настанням зимового періоду не можна буде проводити бетонування, тому з весни розпочнемо працювати далі».

Наразі в першому прольоті мостової споруди виконано підсилення 4-х арок з армуванням та бетонуванням. Такі ж роботи здійснено на чотирьох надарочних стійках. Також виконано підсилення крайнього ригеля, здійснено «лікування» 6-ти консолей ригелів, завершено заміну двох крайніх рядів мостових балок в кількості 52 штук.

960

«Бетонування відбувається з додаванням швейцарських домішок, які дають бетону швидше застигати. Ці матеріали мають європейську сертифікацію та використовуються за кордоном. В Україні ця технологія застосовується вперше. Мало того, разом з лабораторією нашого технічного університету ми проводимо постійні лабораторні дослідження цих сумішей, і далі вони використовуються на об’єкті», - розповів Сергій Моргунов.

Загалом проектом передбачено підсилення залізобетонних арок, колон рамних надбудов опор, ригелів, стійок надарочних конструкцій, заміна крайніх найбільш пошкоджених балок проїжджої частини мосту та підсилення існуючих балок, що не замінюються, відновлення пошкоджених бетонних поверхонь існуючих залізобетонних конструкцій (опор, ригелів, балок тощо) матеріалами типу SikaMonoTop-412 NFG та торкретбетоном. Буде також проведено антикоризаційний захист та фарбування підсилених та відремонтованих елементів, відновлення підходів до мосту з влаштуванням перехідних плит, лежнів, дренажів. Після чого буде влаштовано асфальтобетонне покриття проїжджої частини мосту.



Переглядів: 4263
Поширень: 0