У Вінниці продовжується капітальний ремонт Київського мосту. Тривалість реконструкції мостової споруди згідно з проектом розрахована на 2 роки. Наразі уже виконано 60% від загального обсягу робіт. Сьогодні, 9 листопада, працівники випробувальної лабораторії Вінницького національного технічного університету провели спеціальні забори, результати яких покажуть, коли можна відкривати рух для транспорту на мосту.

«Ми перевіряємо міцність бетону. Проводимо забори спеціальним приладом, який показує зусилля, з яким відривається асфальт. По цьому зусиллю, за спеціальними таблицями, розраховується фактична міцність бетону», - розповів керівник випробувальної лабораторії Вінницького технічного університету Ігор Ковальчук.

На Київському мосту проводять лабораторні дослідження, аби визначити, коли можна пускати транспорт

«Сьогодні, ми робимо дослідження 28 точок вздовж мосту, і завтра до обіду будуть результати. Дослідження проводять в лабораторії Вінницького технічного університету. Ми перевіряємо усі роботи, в т. ч. арки, які знаходяться під низом мостової споруди. Робимо це для того, аби ми мали результат і розуміння, чи можна пускати транспорт, чи, можливо, потрібно ще зачекати. Адже, є такі прольоти, які недавно забетонували, і завтра ми побачимо, чи готові вони до навантаження», - додає директор департаменту капітального будівництва Ігор Кравець.

На Київському мосту проводять лабораторні дослідження, аби визначити, коли можна пускати транспорт

Міський голова Сергій Моргунов, який побував сьогодні на об’єкті під час виїзної наради, запитав, чи ремонті роботи на Київському мосту йдуть за графіком.

На Київському мосту проводять лабораторні дослідження, аби визначити, коли можна пускати транспорт

Згідно проекту реконструкція мосту, що по вулиці Чорновола, має тривати 2 роки. Розпочали роботи у березні 2017-го. За 8 місяців будівельники підсилили усі 20 колон та завершують ці роботи по ригелях (завершують останній з 5-ти). Також підсилили половину арок мостової споруди, 6 надарочних стійок та на двох встановили опалубки для бетонування. Крім того, замінили два крайніх ряди мостових балок (це майже дві третини від загальної кількості) та влаштували монолітну залізобетонну плиту на правій половині мосту. Наразі продовжуються роботи по влаштуванню настилів у 4-му прольоті мостової споруди. Облаштовують фундаменти під опори зовнішнього освітлення та монтують нові, відгороджують тротуарну частину мосту для проведення подальшої її реконструкції. Загалом роботи на Київському мосту уже виконані на 60%.

На Київському мосту проводять лабораторні дослідження, аби визначити, коли можна пускати транспорт

«Ми випереджаємо графік на 2 місяці. Це вдалося за рахунок того, що ми долучили підрядників з компанії ТОВ «Поділля-залізобетон», вони практично виробляли усі залізобетонні вироби. Майже всі комунальні підприємства долучалися до роботи: як технікою, так і працівниками. Завдяки вчасному фінансуванню вдається виконувати роботи на випередження термінів, які зазначені в проекті», - каже заступник міського голови Микола Форманюк.

До кінця року з однієї частини мосту планують також повністю зробити тротуар.



Переглядів: 3439
Поширень: 0