При виборі страхової компанії потрібно не тільки вірити агентам, що пропонують, на перший погляд, привабливий поліс, але і постійно стежити за історією страховиків. Адже на цьому ринку є несумлінні гравці: компанії змінюють назви, офіси, підходи, і при настанні страхового випадку можуть його просто не визнавати. Тим більше, коли клієнт проживає в іншому регіоні. Вінничанка Світлана Вірник ще в 2013 році уклала договір добровільного страхування, регулярно платила, а коли через 4 роки звернулася за компенсацією, то з'ясувала масу цікавого для себе.

Увечері 11 лютого 2018 роки жінка впала на тротуарі вулиці Келецькій. Так трапилось. Послизнулася... Подруга їй викликала «швидку допомогу», яка доставила в стаціонар. Підозра на перелом не підтвердилася. Травматологи констатували сильний удар, а пізніше вінничанку двічі прооперували в 1-й міській лікарні.

Уже в березні Світлана Володимирівна вирішила скористатися страховим полісом для компенсації витрат на лікування. Коли ж вона звернулася в банк, де його оформляла, то з'ясувала дивовижні деталі.

«За комуналку багато років я платила в відділенні «Приватбанку». В кінці грудня 2013 року співробітниця вмовила мене застрахуватися. Так я абсолютно спонтанно підписала договір з ПАТ «Страхова компанія «Інгострах». Сам договір спочатку був безстроковим. З тих пір банк націоналізували. Але коли я знову туди звернулася до договору страхування, то після перевірки документів з'ясувалося, що з серпня 2016 року договір зі мною укладено ТДВ СК «Кредо», - розповідає вінничанка.

Жінка запевняє, що її ніхто не попереджав про «зміну» страхової компанії, тільки регулярно брали обов'язкові платежі. Втім, суть не в цьому. Так чи інакше, але півтора року Світлана Вірник вносила гроші в СК «Кредо». У договорі з цією компанією, який на її прохання відшукали в банку, вказується, що одним із страхових випадків є «пошкодження м'яких тканин, які привели до появи рубців».

«Як ви думаєте, після двох операцій залишаються рубці? .. На підставі цього пункту я зателефонувала в страхову компанію, офіс якої розташований в Запоріжжі. У мене попросили довідку. На перший документ в «Кредо» відповіли, що «це не страховий випадок». Тобто, не призначена виплата. Тоді я відправила завірений лікарняними печатками «консультативний висновок» і «виписку» з медкартки. З тих пір в страховій компанії зі мною відмовляються контактувати», - пояснює Світлана Володимирівна.
При цьому безпосередньо в лікарню, де оперували вінничанку, страховики теж не зверталися. Виходить, що вони як би постаралися забути про «незручну» клієнтці.

«Згідно з нашим договором, мені повинні виплатити 7% від страхової суми в 25 тисяч гривень. Тобто, 1750 гривень. З 2013-го я їм виплатила не менше», - резюмує жінка.

На «гарячій лінії» страхової компанії, куди звернувся кореспондент «Реала», пояснили, що до документів слід докладати фотографії рубців, як підтвердження їх наявності. Те, що хірургічне втручання передбачає, що після нього залишається шов, мабуть, не береться до уваги. Як і медичні документи! І, питається, відколи фото є підтвердженням? А якщо знімок буде іншої людини? Але якщо в керівництві СК уже відмовили, то рішення перегляду не підлягає. Його не змінити. Тому залишається звертатися до суду, як єдину інстанцію, здатну втрутитися в ситуацію ...



Переглядів: 1043
Поширень: 0