24 травня 2018 року у Вінницькій міській раді відбулось фінальне засідання робочої групи по розробці Маркетингової стратегії Вінниці. На зустрічі презентували проект майбутньої стратегії просування Вінниці серед міст України та світу.

Вінницькій міській раді вдалось перейняти досвід світових експертів у сфері маркетингу та брендингу територій. Маркетингову стратегію міста було розроблено у співпраці з експертами Проекту ПРОМІС. Спочатку було проведено змістовний аналіз сприйняття міста вінничанами та зовнішньою аудиторією, далі — визначено мету, завдання та сформовано бачення міста у майбутньому.

Метою розробки та впровадження нового стратегічного документу є підвищення темпів місцевого економічного розвитку, формування сприятливого клімату для зовнішніх інвесторів і місцевого бізнесу, активізація інвестиційних процесів, впровадження інновацій, підвищення конкурентоспроможності місцевих підприємств та підвищення рівня життя мешканців міста.

«Маркетингова стратегія – це той документ, який має допомогти нам просувати Вінницю, залучати кошти в економіку міста через залучення інвестицій і розвиток малого і середнього підприємства», - сказав директор департаменту економіки і інвестицій міської ради Віталій Погосян.

Нині міста конкурують між собою за залучення інвестицій та туристів, саме заходи передбачені у Маркетинговій стратегії допоможуть вигідно використовувати переваги нашого міста, підвищити його впізнаваність та сформувати власний бренд з яким асоціюватимуть Вінницю. Якщо говорити про бренд, то варто розуміти, що це сукупність унікальних символів, історії та культури. Логотип та слогани є лише складовою бренду.

Кейді Ворд — головний радник з питань врядування Проекту ПРОМІС зазначила, що у розробленій Маркетинговій стратегії вказаний чіткий план дій по просуванню міста, а також додала: «У Вінниці є сильна команда, яка дійсно може запровадити і реалізувати цю стратегію. Але важливі також робоча група та зацікавлені сторони, які хочуть забезпечити успіх цього проекту. Адже коли ми працюємо разом, ми маємо більший успіх».

Про об’єднання зусиль під час реалізації проекту говорив і консультант Проекту ПРОМІС Дмитро Коник. «Процес розробки Маркетингової стратегії був досить довгий, оскільки ми намагались зібрати думки різних людей і врахувати максимальну кількість ідей. Дуже важливо, щоб усі розуміли: впровадження цієї стратегії – це не лише питання мера і міської ради, це питання всіх мешканців. Тому що всі вінничани отримають суттєві вигоди, якщо у місті збільшиться кількість туристів, покращиться бізнес-середовище, або коли прийде інвестор».

Маркетинг та брендинг міст є поширеною практикою у світі, нині українські міста та країна загалом, також активно над цим працюють. Одним з завдань маркетингу міста є формування власного бренду. Маркетингова стратегія покликана підвищити конкурентоспроможність Вінниці завдяки ефективному використанню його потенціалу та професійно спланованому позиціюванню.

Маркетингова стратегія є частиною Стратегії розвитку міста «Вінниця-2020» та розроблена з метою досягнення її цілей, а саме пріоритетів «Eкономічний розвиток» та «Якість соціального життя».

Проект Маркетингової стратегії Вінниці було розроблено за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.
Нагадаємо, в процесі розробки маркетингової стратегії Вінниці було проведено 4 засідання робочої групи, учасниками яких стали понад 45 осіб: серед яких представники бізнесу, влади, громади, освітніх закладів, а також митці та міжнародні фахівці.

 

 



Переглядів: 2540
Поширень: 0