Вчора, 29 травня, з робочою поїздкою на Вінниччину завітав в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак. До інспектування ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги М-12 «Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка», яка входить до проекту «GoHighway», долучилися голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій, заступник голови ОДА Василь Броварник та начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук.
Автомобільний шлях М-12 є частиною транснаціонального транспортного коридору «GoHighway», що поєднуватиме чорноморські порти Одеси та Миколаєва з польським містом Гданськ на Балтійському морі. Протяжність зазначеної дороги у Вінницькій області 185,4 км.
Під час інспектування ходу ремонтних робіт, начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук розповів про етапи ремонту доріг, які входять до міжнародних транспортних коридорів. За словами посадовця, ще у 2017 році було відремонтовано 31 км автошляху М – 12, натомість на 2018 рік заплановано відновлення 53,4 км траси. На сьогодні вже розпочато роботи від границі Вінницького району до межі з Хмельницькою областю на ділянках в районах сіл Лукашівка, Літинські Хутори, Дьяківці та в м. Літин. На зазначених об’єктах триває влаштування вирівнюючих шарів та верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону, який є більш стійким. Натомість, на окремих ділянках буде влаштовано шар регенерації для підвищення несучої здатності полотна. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №60, на поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 (окремими ділянками) виділено 1,2 млрд грн.
Також триватимуть ремонтні роботи на автомобільній дорозі М – 21 «Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський», що входить до складу міжнародного транспортного коридору Е – 583 та є основною артерією, яка з’єднує Україну з Республікою Молдова. Протягом 2016 – 2017 рр. було проведено ремонт автодороги сумарною протяжністю 43,6 км. На 2018 рік заплановано відремонтувати ще 22,9 км траси. На сьогодні вже ремонтується 4 ділянки. Крім цього, на зазначеній дорозі буде відремонтовано міст через річку Гнилоп’ять у Козятинському р-ні, а також заплановано проектування нових мостів на території області.
Коментуючи ситуацію щодо організації ремонтних робіт на автошляхах області, голова ОДА Валерій Коровій зазначив про активну співпрацію з головами районних адміністрацій та представниками територіальних громад під час визначення пріоритетних заходів щодо ремонту доріг. Також Валерій Коровій підкреслив результативність співпраці на різних рівнях: «Хочу висловити подяку в.о. голови Державного агентства автомобільних доріг України Славоміру Новаку, адже нам вдалося розпочати роботу ще минулого року. Значна увага ремонту доріг була приділена під час проведення нарад щодо М – 12 та М – 21 під головуванням Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, у тому числі, стосовно ділянок доріг на Вінниччині. Результат роботи залежить від багатьох складових, включаючи підготовку проектно-кошторисної документації, своєчасності проведення тендерів та використання коштів з обласного бюджету, забезпечення роботи відповідних структур тощо. На сьогодні ми маємо оптимальний варіант з погляду залучення компаній, які формують тут конкурентне середовище. Саме тому командна робота має велике значення для досягнення гарного результату».
У свою чергу, Славомір Новак подякував за співпрацю та високо оцінив роботу Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. За словами посадовця, Вінниччина є однією з найкращих областей не лише з погляду розбудови дорожньої інфраструктури, але й з погляду плідної співпраці керівництва області зі Службою автомобільних доріг. Посадовець також зауважив, що усі дороги, які на сьогодні будуються та ремонтуються в Україні, вирізнятимуться якістю та більш тривалим терміном експлуатації, на відміну від тих автошляхів, які ремонтувалися раніше. «Цьогоріч у договорах, які ми підписуємо з підрядними організаціями, обов’язково зазначається, що гарантія на середній ремонт доріг становить 5 років, натомість на капітальний ремонт – 10 років. Раніше цей термін становив лише рік, максимум – три роки. На Вінниччині ми бачимо жорсткий контроль якості, що також є нашим принциповим підходом, який передбачає особисту відповідальність кожного учасника, що має відношення до ремонту доріг».