«Супервизначник номеру» пропонується клієнтам передплаченої та контрактної форми обслуговування «Київстар», Beeline, djuice, а також корпоративним абонентам «Київстар». Введенням такої послуги «Київстар» забезпечує потребу клієнтів дізнаватися про вхідні дзвінки з невизначених номерів, не блокуючи їх. Адже до call-центру оператора поступає чимало скарг щодо дзвінків з номерів, які клієнти бажають дізнатися, але потреби позбавитись усіх вхідних дзвінків з прихованих номерів абоненти не мають. Послуга «Супервизначник номеру» користується неабиякою популярністю в інших країнах, зокрема в Росії, де вона успішно функціонує в усіх операторів «великої трійки».

Плата за підключення послуги не справляється. Для абонентів передплаченого зв’язку вартість надання послуги стягується щоденно — абонплата 1,70 грн/день. Для контрактних та корпоративних клієнтів — щомісячна абонплата 50,00 грн/місяць.

Введенням послуги «Супервизначник номера» «Київстар» продовжує піклуватися про комфорт та спокій своїх абонентів. Так, восени оператор запропонував клієнтам сервіс «Стоп-лист», що дозволяє абонентам складати список зі 100 номерів, з яких вони не бажають отримувати вхідні дзвінки та повідомлення. Також користувач може заблокувати вхідні дзвінки з усіх прихованих номерів.

Послуга «Супервизначник номеру» введена в тестовому режимі.



Переглядів: 8571
Поширень: 0