Згідно з даними лічильника StatCounter, ще в липні 2013 р. 37 % сторінок, переглянутих українськими користувачами соцмереж, припадало на сервіс «ВКонтакте», повідомляє УНІАН з посиланням на «Капитал».
Зараз ця частка знизилася до 21,9 %. Менша активність спостерігається і на сайті «Однокласників». Влітку минулого року на них припадало 10 % переглянутих сторінок в соцмережах, а зараз - 3,6 %. Це найнижчий показник за рік.
Разом із цим за півроку зросла активність в американських соціальних мережах. Частка Фейсбук, відповідно до цього ж лічильника, зросла з 29 % до 41,5 %, Twitter - з 7 % до 14 %.
Утім, обсяг аудиторії поки дозволяє «ВКонтакте» залишатися найбільшою соцмережею в Україні. Тож з приводу зниження активності керівництво соцмережі поки не переживає. «Жодних негативних тенденцій в Україні немає. Є лише традиційний сезонний спад, характерний чи не для всіх Інтернет-ресурсів», - повідомив прес-секретар «ВКонтакте» Владислав Леготкін.
Фото: УНІАН
Із закінченням літа, за його словами, кількість відвідувань зазвичай повертається до норми і знову продовжує зростати.
Леготкін надав дані, що з січня кількість унікальних відвідувачів «ВКонтакте» з материкової частини України знизилася на 17 %, або майже на 2 млн.
В Криму вона залишається стабільною - близько 500 тис. користувачів «ВКонтакте». Користувачами «Однокласників» залишаються понад 5 млн. українців. За даними дослідницької компанії Gemius, з початку року соцмережа втратила 170 тис. українців.
Опитані експерти кажуть, що частка російських соцмереж в Україні, як і раніше, найбільша. Однак у зв\'язку з російською агресією щодо України та анексією Криму, багато користувачів відмовилися підтримувати сервіси з Росії. «Події, що відбуваються в Україні, відіграють свою роль у зміні інтересу українських користувачів до російських онлайн-сервісів», - констатує директор з розвитку бізнесу агентства Web-Promo Антон Воронюк. За його інформацією, суттєво зменшилася кількість пошукових запитів для російських соцмереж. Це особливо видно по «ВКонтакте»: про цей сервіс користувачі пошукачів зараз запитують удвічі рідше, ніж рік тому.