Покращення якості надання адміністративних послуг – це один із головних пріоритетів роботи міської влади. У вінницькій мерії це питання вирішується за допомогою Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс». Його запровадження у 2008 році дозволило зробити процес оформлення документів швидким, прозорим, доступним і зрозумілим. А те, що замовник послуг не контактує із безпосереднім виконавцем, дозволяє мінімізувати ризики корупційних проявів.
Робота в районних центрах соціальних та адміністративних послуг буде дещо відрізнятись від роботи центрального «Прозорого офісу». У них будуть здебільшого надаватись послуги, пов’язані із соціальним захистом населення. Територіальні відділення будуть охоплювати такі напрямки роботи як:
- соціальний захист та соціальне забезпечення,
- пенсійне забезпечення,
- соціальне страхування,
- державна реєстрація суб\'єктів господарювання,
- дозвільна система у сфері господарської діяльності,
- адміністративні та інші послуги міської ради тощо.
«На сьогоднішній день ми створюємо єдину систему надання адміністративних послуг, до складу якої увійдуть ті територіальні відділення «Прозорого офісу», які побудовані цього року, – говорить міський голова Володимир Гройсман. – Їх специфіка полягатиме в тому, що люди зможуть звертатися сюди по різних питаннях, незалежно від місця проживання. Те, що ми створюємо такі адміністративні центри, дає нам можливість покращити якість надання послуг, і знову ж таки – зробити новий крок у напрямку розвитку цієї системи. Такого досвіду в Україні ще не має. Ми будемо першопрохідцями у цьому. Два відділення «Прозорого офісу» вже тестуються, незабаром вони працюватимуть у штатному режимі».