Про це Володимир Гройсман сказав 2 липня під час об’їзду підприємствами міста, пише Вінниця.інфо.
«Я знаю, що люди стоять в чергах і не можуть отримати послуги, а керівник, якого давно потрібно звільнити з посади, на прес-конференції говорить про те, що черг немає, і усе працює нормально. Як керівник може дивитись в очі і брехати журналістам і людям?», - сказав Володимир Гройсман.
Він зазначив, що в «прозорому офісі» було надано приміщення для двох державних служб – це реєстраційна речових прав та з 1 липня – реєстратори бізнесу. «Я гарантую усім мешканцям міста, що 100% служб, які підпорядковані місту, працюють, як годинник, хвилина в хвилину і жодних питань щодо цього немає. Але, на жаль, я не маю повноважень управляти цими людьми (з реєстраційної служби – авт.) і відповідати за якість їх роботи, бо не маємо повноважень і впливу. Я вважаю, що цю систему, яка зазнала змін – змінювати було не потрібно, але її Верховна рада змінила за поданням Кабінету Міністрів. На мою думку цього робити було не варто, але я нічого не можу змінити – закон прийнятий і його потрібно виконувати», - сказав мер Вінниці.
В той же час він розповів, що спочатку реєстраційна служба працювала на 4 поверсі в закритихприміщеннях. «Коли реєстраційна служба запрацювали, вони були на 4 поверсі, люди займали черги, а працівників видно не було й вони проводили прийоми 2 рази на тиждень. Ми з керівником області Іваном Мовчаном «витягнули» їх звідти, щоб їх люди бачили і вони бачили людей. І добре, що ці служби сьогодні знаходяться в «прозорому офісі» і їх хоча б видно, а якщо вони перейдуть в інші приміщення, які будуть закриті від людей, то ми взагалі можемо не дочекатись, що там буде організовано нормальну роботу з людьми», - сказав В.Гройсман.
Інформація для довідки:
Після змін у законодавстві повноваження органів місцевого самоврядування в частині реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців передані державній реєстраційній службі. Зокрема, у Вінниці створено відповідний відділ в складі міського управління юстиції. Також через зміни у законодавстві реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у місті з 1 липня здійснюватимуть державні реєстратори Реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції. Однак 1 липня вони не змогли розпочати прийом відвідувачів в Центрі адмінпослуг «Прозорий офіс» та його територіальних відділеннях через те, що технічне забезпечення єдиного державного реєстру працювало не в повній мірі, а у державних реєстраторів не було печаток.