Нарада із власниками вінницьких кафе та ресторанів відбулася за участю директора департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Сергія Кудлаєнка, заступника начальника інспекції з питань захисту прав споживачів області Петра Бевзюка та співголови Ради підприємців при міському голові Вінниці Леоніда Марцинковського. На порядок денний було винесено два питання: ознайомлення із проектом програми «Сервіс по-вінницьки» та порушення у сфері ресторанного господарства.
«Програма «сервіс по-вінницькі» передбачає елементарні речі: коли до вашого закладу приходить людина, вона повинна отримати максимальний сервіс. Це і чистота, і доброзичливість офіціантів, і зрозумілий термін виконання замовлення, а не очікування протягом години, як, нажаль, іноді трапляється», - зазначив Сергій Кудлаєнко, звертаючись до підприємців. За його словами, проблеми, які виникають і на які скаржаться клієнти закладів харчування, відомі, як і відомі їхні причини. Одна з них – це низька кваліфікація персоналу. І міська влада готова допомогти у її вирішенні. Зокрема, організувавши безкоштовне навчання офіціантів іноземній мові. Нагадав Сергій Кудлаєнко підприємцям і про облаштування їхніх закладів бездротовим Інтернетом, відеоспостереженням та тривожною кнопкою. І якщо wi-fi зробить перебування у кафе чи ресторані більш комфортним, то камери спостереження та тривожні кнопки – це питання безпеки. «Практично ресторани та кафе знаходяться біля житлових будинків. І в нас надзвичайно велика кількість скарг на гарячу лінію, а саме: бійка, клієнт неввічливий, голосно розмовляють, феєрверки після 22-ої години. І на камері буде зафіксована ваша відповідна реакція на такі явища, тоді й правоохоронні органи реагуватимуть більш об’єктивно», - каже Сергій Кудлаєнко.
Ще одним порушенням, про яке йшла мова під час наради, було включення у рахунок оплати в ресторанах та кав’ярнях відсотку «за обслуговування». Як нагадав підприємцям заступник начальника інспекції з питань захисту прав споживачів області Петро Бевзюк, це є прямим порушенням чинного законодавства, а отже власникам закладів харчування потрібно вжити заходів до його усунення. «Якщо ви надаєте додаткові послуги, на них повинен бути прейскурант. Адже в меню не зазначається додатковий відсоток за обслуговування – тільки вартість їжі та напоїв. Тож якщо ця послуга оплачується, клієнт повинен знати про це», - зазначив Петро Бевзюк і нагадав, що порушення норм законодавства тягне за собою відповідальність.