Свою думку щодо нього вже висловили вінницькі бізнесмени, які входять до Ради підприємців при міському голові. Вони позитивно оцінили ініціативу директора департаменту адміністративних послуг міської ради Сергія Кудлаєнка посилити контроль за якістю обслуговування споживачів та внесли ряд власних пропозицій та доповнень до проекту програми.

Незабаром Вінниця матиме власну програму, яка дозволить на місцевому рівні впливати на якість надання послуг закладами громадського харчування, торгівлі та послуг. Адже на сьогоднішній день місцева влада практично не має повноважень втручатись в роботу приватних кафе, ресторанів, ринків, торгівельних центрів, магазинів, готелів та інших закладів. Але в той же час мерія хоче допомогти бізнесу покращити якість роботи персоналу у їхніх закладах. Від цього виграють всі – і підприємці, і споживачі. Сьогодні співпраця між владою і підприємцями налагоджується через конструктивний діалог. Але незабаром в підмогу запрацює і новий механізм.

Програма «Сервіс по-вінницьки» – буде ефективним інструментом, який дозволить департаменту адміністративних послуг сприяти ліквідації недопрацювань та негативних випадків у вінницьких кафе, ресторанах, магазинах, ринках та готелях. А «покаранням» для недобросовісних підприємців буде публічне висвітлення у місцевих ЗМІ тих проблемних моментів в питанні сервісу, які вони мають.

В програмі передбачено три методи оцінки якості. Це опитування покупців послуг, здійснення рейдів й перевірок відповідними службами та робота «таємних покупців». Розробники програми покладають великі надії саме на останній метод, адже люди, які будуть користуватись послугами різних закладів, як пересічні вінничани, зможуть дати об’єктивну оцінку існуючому сервісу.

Проект програм «Сервіс по-вінницьки» буде обговорюватись до 1 вересня 2013 року. З ним можна ознайомитись на офіційному сайті Вінницької міської ради. Свої пропозиції щодо цього документу можна надсилати на електронну адресу [email protected] або за телефоном 35-57-05.



Переглядів: 4319
Поширень: 0