Це дозволяє приймати щоденно уже понад 50 чоловік, в той час як раніше відділ приймав 20-25 людей, а в деякі дні лише 12-15. Збільшення кількості держреєстраторів дозволить поступово зняти чергу, яка склалась внаслідок неналежної організації роботи структури попереднім керівництвом.

Міський відділ Держреєстру речових прав уже приймає щоденно вдвічі більше відвідувачівПро це сьогодні, 6 липня, на нараді у міського голови Володимира Гройсмана доповів начальник відділу Анатолій Журавський.

Нагадаємо, що 23 липня Володимир Гройсман поставив перед керівництвом міського відділу Держреєстру речових прав жорстку вимогу налагодити роботу в штатному режимі. Зі свого боку міський голова пообіцяв допомогти із вирішенням ряду питань, необхідних для організації належних умов роботи відділу.

Як доповів на сьогоднішній нараді Анатолій Журавський – всі проблемні питання, в яких потрібна була допомога міської влади, наразі вирішені. Зокрема, надано ще одного консультанта, всіх реєстраторів забезпечено комплектами комп’ютерної техніки, міське БТІ виділило приміщення для ведення архіву та зберігання документів.

Він також повідомив, що за останні два тижні штат працівників міського відділу Держреєстру речових прав збільшився до шести працівників, що дозволило забезпечити щоденно прийом більшої кількості відвідувачів. Так, протягом останніх трьох робочих днів реєстратори прийняли і оформили документи більш як у півтори сотні городян. Тоді як раніше, коли працювали двоє реєстраторів, вони встигали за день прийняти від сили 20-25 людей (а коли приймав один працівник – взагалі 12-15 відвідувачів). Черга, яка виникла через неналежну організацію роботи, на разі залишається, але нормальна робота офісу дозволить її зняти протягом серпня місяця. Організація нормального прийому городян – це основний пріоритет. Але поступово налагоджується і робота з простроченими документами, які залишились «у спадок» від попереднього керівництва (їх кількість зменшилась уже на третину).

Володимир Гройсман пообіцяв і далі щотижнево контролювати роботу відділу і надавати всю можливу допомогу, щоб налагодити належну роботу. «Для мене принциповим є те, щоб нарешті зникнули ці черги, і люди, які подають документи, вчасно і якісно отримували у вас послуги. Є проблемні моменти в роботі – говоріть. Департамент адміністративних послуг та всі наші служби будуть вам допомагати. Все, що у наших повноваженнях, ми вирішимо, але ви повинні правильно організувати свою роботу» - наголосив міський голова.



Переглядів: 4093
Поширень: 0