«Одним із ключових завдань сучасної системи цивільного захисту – є надання населенню оперативної та достовірної інформації стосовно надзвичайних ситуацій, заходів які вживає влада та необхідних дій населення під час такої ситуації. Тому, до кінця року в усіх областях при головних управліннях Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) з’являться консультаційні центри для населення», - сказав Олександр Вілкул.

Він зазначив, що завдання таких центрів – надання оперативної інформації для жителів регіонів та передача інформації до ЗМІ.

«Надання інформації має відбуватись не лише через телебачення, радіо й газети, а й через інтернет – оперативне розміщення на банерах провідних сайтів регіону, через які відбувається перехід на головний сайт обласного управління ДСНС. А також - через організацію «гарячих ліній» на випадок загроз або під час надзвичайних ситуацій», - сказав Олександр Вілкул.

Ще одна функція центру – надання адміністративних послуг громадянам та бізнесу: інформаційна допомога щодо оснащення приміщень системою протипожежної безпеки та сигналізацією, оформлення відповідних дозвільних документів.

За словами Голови ДСНС України Михайла Болотських, консультаційні центри надаватимуть безкоштовну інформаційну допомогу юридичним (незалежно від форм власності та виду діяльності) і фізичним особам.

«За допомогою центрів ми прагнемо насамперед інформувати громадян про безпеку: як запобігти надзвичайній ситуації і як на неї реагувати, аби зберегти життя і здоров’я. Такі речі мають бути на рівні підсвідомості, і ми прагнемо сформувати таку колективну свідомість, яка максимально убезпечить наших громадян», – підкреслив Михайло Болотських.



Переглядів: 3441
Поширень: 0