Рада підприємців при міському голові як дорадчо-консультативний орган була створена з ініціативи міського голови Володимира Гройсмана ще у 2009 році. З того часу представники вінницького бізнесу отримали можливість брати безпосередню участь в розробці всіх рішень, які стосуються ведення підприємницької діяльності в місті, обговорювати їх на засіданнях Ради підприємців, висловлювати своє бачення змін та вносити пропозиції.
Найближчим часом у Вінниці планується скасувати отримання Погодження на розташування стаціонарних обєктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг та розваг та затвердити порядок погодження режиму роботи даних закладів, отримання якого є обов’язковим.Це дозволить двічі зменшити кількість документів, необхідних для отримання суб’єктом підприємницької діяльності даного погодження.
17 лютого на черговому засіданні Ради підприємців директор департаменту адміністративних послуг Сергій Кудлаєнко презентував проект рішення, в якому, в тому числі, мова йде про спрощення процедури отримання погодження на встановлення режиму роботи. Після затвердження цього документу підприємцям замість 11 документів потрібно буде надавати до Центру адміністративних послуг лише 5: про наявність відповідних нежитлових приміщень; копію асортименту товару, що реалізовуватиметься; копію ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності; копію угоди на вивіз твердих побутових відходів та гарантійний лист про утримання прилеглої території.
Для міста важливо, щоб вінницькі підприємці працювали в межах чинного законодавства, тому погодження з органами місцевого самоврядування встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг та розваг є обов’язковим.
Сергій Кудлаєнко розповів, що департамент адміністративних послуг міської ради, який видає такі погодження, хоче зробити процес його оформлення максимально простим для підприємця: «Наш департамент декларує принцип партнерства, і ми робимо все для того, щоб бізнес і підприємництво в нашому місті розвивалися. Прийняття цього документу дає нам спрощення процедур та прозорість подачі документів, зменшення термінів щодо прийняття рішення і видачі погодження. Є перелік документів з п’яти позицій, які є обов’язковими для подачі, щодо всіх інших - то в заяві просто вказується номер та від якого числа було видано документ дозвільного характеру. Заява завіряється підписом та печаткою, чим підприємець засвідчує те, що він несе відповідальність за достовірність інформації. При необхідності адміністратор також може перевірити правдивість поданих даних, адже усі ці документи проходять через Прозорий офіс та їх можна дістати з єдиної системи».