Прокуратурою області проведено перевірки щодо додержання вимог законодавства Вінницькими обласною державною адміністрацією та обласною радою при розгляді звернень громадян. У результаті виявлено ряд порушень, які свідчать про неналежне виконання службових обов\'язків відповідними працівниками.
Зокрема, звернення направляються в органи, які не уповноважені їх вирішувати, порушуються строки розгляду. Крім того, наявні випадки, коли в інші установи для розгляду направляються картки особистого прийому громадян, у яких відсутні відомості про заявника, місце його проживання та суть порушеного питання. А це, взагалі, унеможливлює їх розгляд.
Загалом можна стверджувати, що належний контроль за своєчасним вирішенням звернень керівництвом даних установ не здійснюється. Про це свідчить й те, що згідно електронного журналу обліку, до Вінницької обласної ради упродовж першого півріччя 2014 р. надійшло 588 звернень, серед яких понад 21 відсоток значаться як такий, що розглянутий з порушенням строків. При цьому, в окремих випадках термін прострочення становить понад 100 днів.
Так, у березні поточного року громадянин на особистому прийомі заступника голови обласної ради звернувся з заявою про порушення його прав на земельну ділянку. Для перевірки фактів звернення направлено за належністю лише через майже півтора місяці. При цьому, приховуючи факти порушення визначених законодавством строків, дату надходження звернення на вхідному штампі було виправлено.
У зв\'язку з встановленим, прокуратурою області головам Вінницьких обласної державної адміністрації та обласної ради внесені подання, в яких ставиться вимога усунути виявлені порушення та притягнути відповідальних осіб до дисциплінарної відповідальності.