З літа житлово-експлуатаційні підприємства міста були підключені до системи електронного документообігу міської ради DocsVision. Така новація у їхній роботі сприяє більш оперативному реагуванню на звернення громадян та чітко контролює терміни їх виконання. Поки що ЖЕКи у такий спосіб опрацьовують доручення, які надходять з департаменту житлового господарства. З нового року планується перевести ці підприємства на повний цикл електронного документообігу, коли кожне звернення від громадян буде потрапляти до автоматизованої системи.
Електронний документообіг DocsVision у Вінницькій міській раді працює з квітня 2011 року. Працівники мерії скорочено називають цю систему «Докс» і тепер вже важко уявляють, як можна по-іншому працювати із документами міськради, – від опрацювання звернень громадян до візування проектів рішень виконкому та міської ради.
Перехід від паперового до електронного документообігу у мерії тривав кілька місяців, і в результаті ця система дозволила повністю відійти від старої форми роботи та значно результативніше використовувати свій робочий час людям, які займаються цим напрямком роботи.
Впровадження системи електронного документообігу дозволило суттєво підвищити ефективність роботи, покращити контроль виконавчої дисципліни, спростити механізм доступу виконавців до всіх документів, оптимізувати процес їх пошуку.
Цього літа електронний документообіг поширився і на міські житлово-експлуатаційні контори. Поки що вони працюють із дорученнями, які у ЖЕКи надходять з департаменту житлового господарства. З моменту запровадження цієї системи вони опрацювали 789 доручень. З нового року планується, що ці підприємства всю роботу з документами будуть виконувати вже у DocsVision.
«В системі електронного документообігу наші житлово-експлуатаційні підприємства зараз працюють в тестовому режимі. І вже сьогодні ми бачимо, що це програмне забезпечення дозволяє суттєво підвищити виконавчу дисципліну ЖЕКів. Тому через кілька місяців кожне звернення від мешканців, яке надходитиме до підприємств, буде потрапляти в електронну базу, яка автоматично контролюватиме терміни їх виконання. Окрім цього, роботу із документами і зверненнями громадян зможе більш якісно контролювати і сам департамент, бо це можна буде зробити дистанційно в будь-яку хвилину, навіть не відвідуючи підприємство», - каже в.о. директора департаменту житлового господарства Олег Лаврік