Вирішення проблем якісного ремонту та освітлення доріг Вінниччини залежить тільки від належного фінансування. Про це повідомив 26 травня під час прес-конференції в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Алексєєв.

В прес-конференції щодо проблем та перспектив розвитку дорожньої галузі у Вінницькій області також взяв участь перший заступник начальника Служби Ігор Домішкан.

«На балансі Служби автомобільних доріг Вінницької області знаходиться 9528км доріг. З яких 2939км – дороги державного значення, та 6589,2км -дороги місцевого значення. Це друга за протяжністю мережа доріг України. – повідомив Ігор Алексєєв.- У дорожньому господарстві служби на балансі 847 мостів, шляхопроводів. Дороги міжнародного значення мають особливе значення, адже слугують так званими євро коридорами. Таких доріг на балансі Служби дві: М-12 «Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка» протяжність 185,4км»

За його словами, інтенсивність руху в період пікових навантажень на цих дорогах становить від 8 до 17 тис. автомобілів на добу. Наразі, ямковий ремонт на цих дорогах завершений на 100%.

Сьогодні навантаження на дороги області втричі перевищує норми

На 2015 рік доведений Укравтодором план по експлуатаційному утриманню доріг у Вінницькій області складає 135млн. 627 тис. грн.. На дороги державного значення – 93 млн. 824тис. та на дороги місцевого значення – 41млн 803тис. Цих коштів заледве вистачає на ямковий ремонт дорожнього покриття.

Фінансування галузі залишилось на рівні минулого року але ціни на матеріали стрімко виросли, тож ямковий ремонт, розмітка, заміна дорожніх знаків, зимове утримання подорожчали вдвічі. Капітальних, середніх чи поточних ремонтів у планах не передбачено. Адже 1 км капітального ремонту дороги коштує більше 10 млн.грн.

«Проблеми дорожньої галузі області вже десятки років не змінюються,- підкреслив начальник Служби автомобільних доріг області,- Більша частина доріг побудована більш як 40 років тому та розрахована на навантаження 10-20 тонн. Сьогоднішні навантаження втричі перевищують норми 40-річної давності. Недотримання водіями великовагових транспортних засобів норм перевезення під час підвищення температури повітря, призводить до виникнення колійності, ямковості та деформації доріг в цілому. Міжремонтні строки порушені вже багато років. Більше 5 років не проводиться поверхнева обробка доріг, яка давала можливість продовжити термін їх експлуатації».

Тож, як зазначив посадовець, шляховикам доводиться залучати до ремонту доріг і місцеві громади. Через зношеність наявної техніки, яка працює на дорогах області вже 30 років, залишається досить значною і частка важкої ручної праці. Проте, не дивлячись на проблеми, дорожники намагаються зробити все можливе, аби забезпечити безпеку руху на дорогах області. Станом на 20 травня 2015 року на замовлення Служби доріг ліквідовано 100 017 м2 ямковості. З них - 96 242 м2 на дорогах державного значення та 3 775 м2 на дорогах місцевого значення. Що складає 64,70% від загальної площі з дефектами покриття.

Не залишилась поза увагою і проблема освітлення доріг в межах населених пунктів та транспортних розв’язок. Завдяки зусиллям Служби, 17, 5 км освітлення здійснено у населених пунктах Жежелів, Комсомольськ, Сокілець, Медведівка, Перемога, Стрижавка, Ямпіль, Селище.

Окремо учасники прес-конференції поінформували журналістів про те, що з метою збереження автомобільних доріг від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди (при температурі повітря вище +28Со) в області вводиться тимчасове обмеження руху великовагового автотранспорту, загальна маса якого перевищує 24т, або навантаження на вісь транспортного засобу більше ніж 7т, з 900 до 2200 години на автомобільних дорогах загального користування Вінницької області. Шляховики висловили сподівання на розуміння та дотримання перевізниками норм перевезень вантажу.



Переглядів: 3714
Поширень: 0