Про підсумки роботи дорожної галузі Вінницької області у 2016 році повідомив сьогодні під час прес-конференції начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук.
«2016 рік став початком перебудови роботи дорожньої галузі,- зазначив посадовець.- Реформи, проведені урядом під керівництвом прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, дали старт масштабним роботам на автошляхах усієї України. У Вінницький області розпочались поточні середні ремонти, значно збільшились обсяги робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Розпочато роботи по ремонту автомобільної дороги М-21 «Житомир – Могилів Подільський». У 2016 році відремонтовано 3 ділянки (по с. Корделівка, Жежелів, Стрижавка) сумарною протяжністю 14,9 км. Завершуються роботи з освітлення під’їзного шляху до м. Калинівка на суму 2,3 млн. грн.. Розпочаті роботи по ремонту дороги Куна-Кунка (об’їзд міста Гайсин). В порівнянні із 2015 роком, в якому поточного середнього ремонту не передбачалось, це величезний крок вперед у розвитку дорожньої галузі області».
Роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг виросли майже втричі в порівнянні із минулим роком. Якщо у 2015 році було ліквідовано 266 070 м2 ямковості (що становить 14% від усієї мережі доріг), то у 2016 році ця цифра склала 642 670 м2 (що становить 23% від мережі доріг області).
Завдяки реформі децентралізації, введено програму співфінансування ремонтних робіт місцевими радами. Цього року до програми долучились 47 сільських, селищних та районних рад. У 2016 році за програмою співфінансування було виділено 11,2 млн. грн.., але вже сьогодні є плани на наступний рік від місцевих громад. І у 2017 році плануємо залучити 18 млн. грн.
«У підсумку, за 2016 рік фактично виконано робіт на 369,4 млн. грн. Такого фінансування, як цьогоріч, дорожня галузь області не бачила роками. Цей рік виявив проблеми, що накопичувались у дорожній галузі країни, протягом 25 років. Це відсутність та зношеність техніки у районних філіях, це зменшення спеціалістів галузі, через неналежну та мізерну заробітну платню, це відсутність належного фінансування протягом десятиліть. Але головне, що 2016 рік виявив : є сили і є бажання та можливості нарощувати обсяги робіт, збільшувати темпи виконання та відбудовувати мережу доріг області»,- підсумував Ігор Корольчук.