Інструктивно-методичний збір, який традиційно проводиться у Вінницькому педуніверситеті для того, щоб підготувати студентів третього курсу до проходження літньої практики в оздоровчих таборах, і цього разу захопив усіх майбутніх учителів у вир сонячного настрою та драйву. Навіть той, хто не брав у ньому безпосередньої участі, пройнявся справжнім табірним духом.
Збір проходив у дві зміни: в першу – для інституту філології й журналістики (два загони), інституту педагогіки, психології і мистецтв (один загін), інституту іноземних мов (два загони) та інституту фізичного виховання і спорту; у другу – для інституту історії, етнології і права (два загони), інституту математики, фізики та технологічної освіти (два загони), природничо-географічного факультету (два загони).
Напередодні презентації загонів табору «Літо – 2012» студенти працювали у студіях: «Рухливі ігри», «Ритміка», творчих майстернях: «Художньо-прикладне мистецтво», «Марафон ігор», «Справи в загоні», «Пісенний вернісаж» та клубах: «Здоров’я», «Підліток». Після цього взяли участь у конкурсах: малюнок на асфальті «Вода – джерело життя!», «Презентація загонів», «Світ – театр, а ми в ньому – актори», «Барви літа», конкурсі загонових газет і спортивному змаганні «Ключі від серця табору».
Позашкільна педагогічна практика – є самостійною педагогічною діяльністю студента. Її особливість полягає у тому, що студент відповідає за життя, фізичне, психічне здоров’я дітей та підлітків, їх повноцінний відпочинок та розвиток.
– Табірний збір дуже важливий для професійного розвитку студента, – розповідає методист відділу виховної роботи Людмила Бровчак. – Вони навчаються методиці організації дозвілля у дитячому колективі, підготовці різних творчих змагань, вікторин тощо. Під час табірного збору в університеті студенти отримують максимум знань, які стануть їм у нагоді на літній практиці в оздоровчих таборах.