У сучасній економіці України намітилась тенденція до структурування вітчизняного ринку рекламної продукції та послуг з паблік рилейшнз на високопрофесійній основі. Відділи з реклами нині з’явились на багатьох великих підприємствах та фірмах.
Революція в інформації та комунікаціях зумовлюють потребу в знаннях і технологіях з інформаційно-аналітичної роботи, налагодженні діалогу між владою й населенням, створенні взаємовигідних відносин між соціальними суб’єктами, регулюванні й передбаченні кризових ситуацій. Відтак протягом останніх років значної популярності набула система зв’язків з громадськістю з боку політичних, державних, громадських, бізнесових структур.
У Вінницькій області жоден ВНЗ не готує фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю.Водночас рекламна комунікація в регіоні є найпотужнішим інструментом продажу товарів та послуг, засобом активного економічного та технологічного вдосконалення розвитку ЗМІ і визначає обличчя сучасного вітчизняного комунікативного простору. До того ж вона не тільки впливає на збут товарів та послуг, але й стає важливим джерелом формування ціннісних настанов, особливо для молодих громадян України, «продає» ідеї та принципи, ціннісно-нормативні орієнтири, варіанти розв’язання повсякденних життєвих проблем.
У практичній діяльності функції фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю реалізуються через різноманітні комунікативні процеси. Основними серед них є забезпечення актуального попиту населення на рекламну та ПР продукцію із застосуванням сучасних інформаційних технологій на основі маркетингу й менеджменту, організація рекламного та ПР процесу, підготовка рекламних та ПР кампаній різного типу, створення нових рекламних та ПР центрів, взаємовідносини із засобами масової інформації, конструювання новин, організація комунікаційних заходів (прес-конференцій, брифінгів, публічних обговорень і таке ін.).
Враховуючи те, що ефективність функціонування рекламних та ПР технологій багато в чому залежить від високоякісної професійної освіти працівників, у Вінницькому педуніверситеті в інституті філології й журналістики ліцензовано новий напрям підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю».
Зокрема, уже з 11 липня 2014 р. абітурієнти, які мають бажання отримати кваліфікації «рекламіст», «фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою» можуть подавати документи до приймальної комісії навчального закладу. Ліцензований обсяг – 25 осіб. Вступні випробування на ОКР бакалавра проводяться за рейтингом сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання: історія України або світова література (на вибір абітурієнта) (124 б.), українська мова та література (профільний, 140 б.), іноземна або російська мова (на вибір абітурієнта) (124 б.). Детальніше дізнайтеся за номером (0432) 27-58-46.