13 березня, Президент України Віктор Янукович підписав Закон Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів.

Як повідомили Корреспондент.biz в прес-службі глави держави, закон передбачає внесення наступних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України Про рекламу і Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров\'я населення:

1) встановлення заборони будь-якої реклами та стимулювання продажу тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об\'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби;

2) поширення заборони спонсорства тютюну на наступні заходи: надання виробниками тютюнових виробів або пов\'язаними з ними організаціями фінансової або іншої підтримки щодо заходів, діяльності, окремим особам або групам, в тому числі політичним партіям або діячам, спортсменам або спортивним командам, артистам або артистичним групам, навчальним закладам всіх форм власності, проведення інформаційних кампаній та заходів для населення, в тому числі з метою профілактики куріння серед молоді, за прямої або непрямої фінансової підтримки виробників тютюнових виробів або пов\'язаних з ними організацій;

3) встановлення адміністративної відповідальності громадян і посадових осіб рекламодавця та / або розповсюджувача реклами за порушення вимог законодавства про заборону реклами і спонсорства тютюнових виробів (залежно від складу правопорушення на громадян може бути накладено штраф від п\'яти до двадцяти п\'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб рекламодавця та / або розповсюджувача реклами - від ста до трьохсот п\'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян);

4) визначення фінансових санкцій для суб\'єктів господарювання у разі порушення заборони на рекламу, стимулювання продажу й спонсорство тютюнових виробів (від тридцяти тисяч гривень до п\'ятдесяти тисяч гривень за кожен факт реклами на окремому рекламному носії або кожний окремий захід з метою стимулювання продажу тютюнових виробів).

Закон вступає в силу через шість місяців з дня його опублікування.

Як повідомлялося влітку минулого року, МОЗ виступає за заборону реклами тютюну, пива і ліків.



Переглядів: 3324
Поширень: 0