Частка матеріалів з ознаками замовності політичного спрямування в ЗМІ п’яти українських областей та Криму складає 37% за проміжними результатами дослідження «Українського освітнього центру реформ».

Частка неналежно маркованої реклами складає 33%, «джинси» комерційного характеру – 30%. Дані моніторингу свідчать, що відсоток політичної «джинси» фактично не зменшується (у березні було на 1% більше). Про це йдеться в Аналітичному моніторинговому звіті організації.

Моніторинг охоплює ЗМІ у Львівській, Донецькій, Харківській, Сумській та Вінницькій областях і в Криму. Найбільший відсоток матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Сумах – 38,2%, Донецьку – 36,6% та Харкові – 26,6%.

Нагадуємо, що у Вінниці Український освітній центр реформ проводить медіа-моніторинг на предмет дотримання професійних стандартів шести газет і двох сайтів.



Переглядів: 3593
Поширень: 0