Частка матеріалів з ознаками замовності політичного спрямування в ЗМІ п’яти українських областей та Криму складає 37% за проміжними результатами дослідження «Українського освітнього центру реформ».
Частка неналежно маркованої реклами складає 33%, «джинси» комерційного характеру – 30%. Дані моніторингу свідчать, що відсоток політичної «джинси» фактично не зменшується (у березні було на 1% більше). Про це йдеться в Аналітичному моніторинговому звіті організації.
Моніторинг охоплює ЗМІ у Львівській, Донецькій, Харківській, Сумській та Вінницькій областях і в Криму. Найбільший відсоток матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Сумах – 38,2%, Донецьку – 36,6% та Харкові – 26,6%.