Про ці плани розвитку повідомив генеральний директор "Укрзалiзницi" Володимир Козак.

- Планів багато. Дніпропетровськ, Одеса, ділянка на Львів через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль, - каже Володимир Козак. - Міністр інфраструктури також ставить завдання зробити швидкісний рух Київ - Москва. Але тут труднощі з відведенням вантажопотоку.

На думку експертів, Hyundai переспективні вже тим, що у компанії двадцятирічний досвід створення подібних поїздів. Тим не менш, вінничани досі вважають, що вартість квитків непомірно висока.

- У світі ціна на квитки формується на основі маркетингових досліджень. У нас же поки все чітко регламентовано: тариф, плацкарт, різні коефіцієнти, затверджені наказом Міністерства інфраструктури, - відповідає Володимир Козак. - Щодо швидкісного руху - так, не сперечаюсь. Ціна поки висока. Але ось парламент вже прийняв закон про зміни в Податковому кодексі: поїзди Hyundai звільнять від ПДВ, і квитки стануть на 16,6% дешевше. Ми сподіваємося, що президент підпише закон в найближчий час.

Директор "Укрзалізниці" також підкреслив, що скасування нічних і денних поїздів, які раніше йшли через Вінницю, ніяк не пов\'язана з електропоїздами Hyundai.

- Справа в тому, що ми проаналізували пасажиропотік, - каже Володимир Козак. - Багато поїздів ходили двадцять, тридцять, сорок років. Але за останній час відбулося багато змін. З\'явилася маса маршруток, автобусів. Забезпечені громадяни пересіли на літаки і т.д. Змінилася логістика. Природно, все це позначилося і на залізниці.

Коли ми автоматизували систему логістики пасажиропотоку, то побачили наступну картину: на деяких зупинках протягом року не сходить і не сідає жоден пасажир. Як ви думаєте, чи необхідна така зупинка?

Для того щоб зупинитися хоча б на одну хвилину, на уповільненні і розгоні витрачається п\'ять хвилин. Десять таких зупинок - втрата в русі 50 хвилин. А це оборот вагонів, локомотива, це робочий час поїзних бригад. Це гроші, які ми втрачаємо.

Приміром поїзд Дебальцеве - Хмельницький, який проходив через Вінницю. 99% пасажирів з Дебальцевого їхали до Києва і тільки 1% (12-15 чол.) - До Хмельницького. Всього поїзд в дорозі знаходився майже добу, і при цьому дорога з Києва до Хмельницького займала шість годин. Як ви думаєте, везти весь цей час 15 чоловік у складі з 18 вагонів - це доцільно? В якій країні таке є? Але ми, до речі, цей потяг повністю не скасували: ми запустили на цю нитку поїзд "Луганськ - Дебальцеве - Київ".

Як ми повідомляли раніше, Швидкісні Hyundai можуть пустити через Вінницю



Переглядів: 6790
Поширень: 0