Так, з початку запровадження одного із новітніх податкових сервісів – "Пульсу податкової", 12 платників податків Вінниччини телефонували стосовно роботи органів ДПС області, 2 – порядку проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання, 2 – вимог до реєстрації платником ПДВ. Ще 7 запитувачів цікавили інші питанння. При цьому, можна констатувати, що найбільше скористались телефоном "гарячої лінії" "Пульс податкової" платники податків та громадяни міста Вінниці.
Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання щодо обліку або анулювання свідоцтва платника ПДВ, неправомірності, на думку дописувачів, дій працівників ДПС при здійсненні документальних перевірок та роботи контрольних постів на спиртзаводах.
Нагадаємо, що "Пульс податкової" – пряма телефонна лінія ДПС України, яка працює в режимі call-back, була створена за ініціативи Голови ДПС України Олександра Клименка для недопущення зловживання владою податківцями та ліквідацію будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності платників податків.