Житлово-комунальна галузь є однією з найважливіших сфер господарювання, від ефективності роботи якої значною мірою залежить життєдіяльність міста. 25 січня про спільну роботу у минулому році і перспективні плани на майбутній рік прозвітували керівники 4 профільних департаментів та керівник відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».
«Я хотів би зазначити як факт, що більшість із вас професійно зростає, і сьогодні ви займаєтеся не тільки поточними завданнями, а й питаннями стратегічного значення, - з такими словами звернувся міський голова Володимир Гройсман до комунальників міста. - Разом з тим, нам є над чим працювати, адже на усіх територіях в місті ситуація має бути однаково якісною. Все те, що стосується покращення життя людей у нашому місті, починаючи від квартири і завершуючи громадським простором – це все входить в систему наших інтересів». Міський голова зазначив, що хотів би, аби в ході реалізації завдань у 2013 році працівники житлово-комунальної галузі підвищували сою господарність: «І я постійно на цьому наголошую, мені не потрібна робота «аби як», мені потрібна робота «як для себе». Потрібно, щоб ви виконували ті завдання, які стоять перед вами, максимально якісно і можете вважати це головною вимогою й критерієм в цьому році і в наступних роках».
Перспективним для комунальних підприємств в наступному році було визначено і питання підвищення заробітних плат працівників галузі до середньої по місту. Мер подякував керівникам, які розуміють, що комунальні підприємства не повинні «проїдати» бюджетні кошти, а повинні в першу чергу їх заробляти, адже є завдання, які вони повинні виконувати самостійно й підвищувати дохідність за рахунок сторонніх додаткових послуг. Це дасть можливість розраховувати підприємствам на більшу підтримку з боку міської влади.
До того ж міський голова запропонував розробити алгоритм визначення якісної роботи житлово-експлуатаційних підприємств. «Я сьогодні вислухав звіт по підприємствам і добре, коли є кращі, але повинна бути і гранична оцінка, після якої підприємство випадає з нашої системи роботи, - каже очільник міста. - В нас повинен бути мінімальний критерій оцінки, який дозволяє підприємству працювати в системі, якщо підприємство не досягає цього критерію – це одзначає, що є проблеми і воно випадає з нашої політики якісного управління. Я думаю, що в цьому році ми таку систему обговоримо і відпрацюємо».
Також на нараді було підкреслено необхідність поглиблення взаємодії з громадськістю та асоціаціями. «Треба усвідомлювати кожного дня, що ми з вами працюємо на вінничан, однак це означає, що люди також повинні бути активні і брати відповідну участь у своєму житті - це спільний рух, - зауважує мер. - Тому пріоритетними завданнями для нас є якість спілкування з людьми, якість взаємодії та якість виконання робіт. Я думаю, що ви вже це усвідомлюєте, але я це ще раз підкреслюю тому, що ми можемо робити нашу роботу ще краще».
Головними поточними завданнями комунальних служб наразі є якісне завершення опалювального сезону і утримання міста в зимовий період. Однак, вже зараз перед комунальниками стоїть завдання на перспективу – навести ідеальний порядок на прибудинкових територіях після зимової пори.