В першу чергу, йдеться про відношення до пацієнтів та культуру спілкування. На сьогоднішній день прикладом належної якості сервісу обслуговування та надання медичних послуг є міський лікувально-діагностичний центр. Саме ці підходи у ставленні до пацієнтів будуть поширюватись у всіх лікарняних закладах, спеціалізованих відділеннях та центрах первинної медико-санітарної допомоги міста.

На засіданні медичної колегії міський голова Володимир Гройсман підкреслив, що відношення до клієнтів та рівень обслуговування, який сьогодні є у діагностичному центрі, слід впроваджувати у кожному медичному закладі. «Це можливо та потрібно зробити, - наголосив мер. – Більш того, я підтримаю та допоможу керівникам закладів, які запропонують йти по шляху розвитку муніципального лікувально-діагностичного центру, який є еталоном того, як повинно бути у кожному відділенні та центрі первинної медико-санітарної допомоги. В першу чергу, мене цікавить відношення до людей, робота із пацієнтами та організація прийому людей».

Читайте також:

Чи буде у Вінниці госпітальний округ?



Переглядів: 3198
Поширень: 0