Переважна більшість з них, а саме 487707 або 65,8% від загальної кількості – адміністративні. Решта припадає на інформативні послуги (94956 або 12,8%), прийняття вхідної кореспонденції від платників податків – (153213 або 20,7%) та надання послуг електронного цифрового підпису (5242 або 0,7%).
Якщо розглядати надані послуги у розрізі певних напрямків, то, наприклад, найбільшу частку в загальній кількості наданих адміністративних послуг займає приймання податкової звітності – 314503 або 64,5%. У розрізі інформативних послуг найбільше платників податків звернулося до податкової з проханням надати консультацію з питань оподаткування фізичних осіб – 29934 або 31,5% і нарахування або сплати ПДВ – 23669 або 24,9%.
Нагадаємо, що з метою забезпечення комфортних умов для платників податків регіону в органах державної податкової служби Вінницької області функціонують 14 Центрів обслуговування платників податків. Тут видають довідки та дозвільні документи, приймають звітність платників податків та вхідну кореспонденцію, надають консультації щодо застосування норм Податкового кодексу України, допомагають суб’єктам підприємництва та громадянам правильно оформляти та подавати податкову звітність, у тому числі в електронному вигляді через мережу Інтернет.
З метою створення комфортних умов для відвідувачів, у залах очікування ЦОПП є робочі місця з комп’ютерною технікою, що підключені до мережі Інтернет, розміщені тематичні стенди як для фізичних, так і для юридичних осіб.
З повним переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються органами ДПС можна ознайомитись на суб-сайті ДПС у Вінницькій області.