Даний проект здійснюється за сприяння Агентства США з Міжнародного розвитку (USAID) та Міжнародної організації з міграції (Представництво в Україні). Партнером по виконанню проекту виступає Вінницький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Тренінг проходив у формі рольової гри у двох командах і був спрямований на:
- покращення емоційного стану учасників;
- більш глибоке усвідомлення своїх гендерних ролей;
- створення гармонійних родинних стосунків.
Тут вперше зустрілися дві команди - батьків та дітей. За умовами квесту, це були два племені, яким необхідно було вибрати вождя, назву племені та його девіз. Потім учасники кожного з племен об’єднувалися в групи: мисливці йшли на пошуки продуктів харчування, хтось розпалював та підтримував вогнище, а хтось облаштовував та прикрашав стоянку. З останніми завданнями племена впорались досить швидко та успішно, а от "полювання" виявилось не таким легким, як здавалось на перший погляд. І якщо дорослим в цьому завданні допоміг досвід та життєва мудрість, то підліткам довелося використовувати на повну такі якості, як уважність, неквапливість, кмітливість, почуття команди, опанування емоціями та ін. Врешті решт, всі повернулися з "полювання" зі здобиччю, з якої приготували смачний обід. Вожді обох племен провели дружні перемовини, під час яких домовилися про спільну трапезу на території одного з племен.
Після обіду почалися рухливі ігри, різноманітні конкурси та психологічні вправи на згуртування обох племен. Червоною стрічкою через весь проект пройшла думка про те, що дорослі та діти - це не ворогуючі племена, а дружні, близькі та рідні, які потребують одне одного, але не завжди розуміють; які люблять та цінують одне одного, але не завжди уміють про це сказати; які намагаються бути ближчими одне до одного, але соромляться простягнути руку, або першими зробити крок назустріч.
На завершення тренінгу діти порадували батьків співами під гітару, за що отримали масу аплодисментів. До дому повертались з гарними, теплими спогадами про такий незвичайний для всіх захід.