Нагадаємо, відділи реєстрації працюють у прозорих офісах у міськвиконкомі та на Замості з березня. До цього часу працівники новоствореної реєстраційної служби оформлення документів проводили у приміщенні БТІ.

Тоді, щоб подати документи на реєстрацію, людям доводилося ще з ночі займати чергу до державного реєстратора. Після переведення реєстраційної служби до прозорих офісів, черги вдалося значно скоротити. Натомість виникла нова проблема. У міському відділі документи людям не повертають протягом 1,5-2 місяців.

Зазначимо, що за Законом передбачено вирішення таких питань за 14 днів.

- Сьогодні надзвичайно гостра проблема - це термін виконання документів, які вони видають, - говорить директор Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Сергій Кудлаєнко. - Згідно із Законодавством, вони зобов\'язанні видавати документи протягом 14 днів. Сьогодні ми знаємо, від людей і є вже скарги офіційно, що це може бути місяць і два. Ми бачимо черги, ми бачимо не задоволення вінничан, негатив, який йде на міську раду.

Сьогодні у міському відділі реєстрації прав на нерухоме майно не оформлено вчасно майже 1000 заявок.

Детальніше про це - у відеосюжеті:



Переглядів: 3749
Поширень: 0