Такою стала основна тема робочої наради, яка відбулася 15 липня в адміністративній будівлі управління ДАІ у Вінницькій області за участі керівництва цього відомства, представників обласної влади, Укртрансінспекції та перевізників. На цю зустріч були запрошені і журналісти місцевих засобів масової інформації.
Ріст дорожньо-транспортних пригод в Україні за участю та з вини водіїв автобусів вражає. Лише у червні та в липні в країні сталося ряд жахливих автопригод, в яких загинули та скалічені люди. Щоб завадити цьому у подальшому, керівництво ДАІ вирішило зустрітися з найбільшими перевізниками області, з метою наголосити про необхідність вжиття усіх можливих заходів щодо безпечного перевезення пасажирів, особливо дітей.
«Зрозуміло, що кожен пасажирський транспорт, який відправляється в дорогу, співробітники ДАІ та Укртрансінспекції не мають можливості перевірити фізично ,- зазначив заступник начальника УДАІ підполковник міліції Петро Веретельник,- ця відповідальність повністю лягає на керівників автопідприємства та перевізників. Вони мають щоденно перевіряти технічний стан транспорту, забезпечувати не лише передрейсовий медичний контроль, а й після повернення водія з рейсу. Водіїв, які здійснюють перевезення дітей на відстань більше 250 км, має бути двоє. Першу зупинку вони повинні робити через перших 50 кілометрів, далі зупинятися через кожні 100 кілометрів, а для прийому дітьми їжі через кожні 3-4 години. Тоді не буде проявлятися втома, водій буде уважним на дорозі і не засне за кермом».
За шість місяців цього року на автошляхах Вінницької області сталося 44 автопригоди за участі пасажирського транспорту. Під час семи з них загинула одна людина, 23 - травмовані. Водії автобусів стали винуватцями 27 аварій. У чотирьох з них травм зазнали 19 людей.
«Це сухі цифри,- зазначив начальник управління транспорту обласної Держадміністрації у Вінницькій області Анатолій Вакар,- за цією статистикою стоїть людське горе. І ми повинні зробити усе можливе, щоб зведення з доріг не нагадували зведення з фронтів. На жаль, сьогодні, у гонитві за грошима, на ринок пасажироперевезень приходять зовсім далекі від цього підприємці. Втрачені традиції створення таких автопідприємств, коли водієм автобуса ніяк не міг стати недисциплінований чоловік, п’яниця, або наркоман. На цю роботу приходили ті, які пройшли армію, вчилися у ДОСААФ. Я дуже хочу, щоб ця нарада не залишилася просто розмовою, дешевим спілкуванням. Потрібно, щоб ви у своїх колективах навели такий порядок, який би віддзеркалився великим позитивом на дорожній безпеці».