Ось уже близько десяти років 28 липня українське суспільство відзначає День піарника, професійне свято спеціалістів зі зв’язків з громадськістю. Робота в сфері PR (Public Relations) вимагає високих комунікаційних навичок, креативного мислення і нестандартних підходів до розв’язання складних задач.
Поруч із рекламою і маркетингом, PR (Public Relations) є невід’ємною частиною маркетингових комунікацій, які сприяють розвитку бізнесу.
Ще в далекому 1975 році американський професіонал- піарник Рекс Харлоу зібрав більше 500 визначень PR, а з того часу минуло майже півстоліття. Основна мета піару як складової стратегічного менеджменту — це досягнення довіри до організації і створення позитивної репутації.
Кожній компанії необхідно бути впізнаваною на ринку, запам’ятовуватись, мати власне обличчя. Але з величезною конкуренцією це стає досить складним завданням. У такій ситуації необхідний піарник. Створення позитивного іміджу компанії, формування довіри до компанії збоку громадськості, налагодження контактів зі ЗМІ і підготовка прес-матеріалів, організація заходів і довгострокових PR-кампаній — це далеко не повний перелік того, що входить до обов’язків піарника. Тому в багатьох великих компаніях створено відділи зі зв’язків з громадськістю, або ж працюють PR- менеджери. Останнім часом, із розвитком інформаційних технологій, усе більше в піар-технологіях використовується Інтернет.