Жителі України все частіше користуються Інтернетом для оплати різних послуг і товарів. Залізничний транспорт не став винятком. Все більше пасажирів бронюють і купують квитки на поїзди через Всесвітню павутину.

З початку впровадження послуги резервування і оформлення залізничних квитків через Інтернет, з 2008 року по 12 січня 2014 року, було оформлено понад 8,2 млн. проїзних документів. Тенденція зростання популярності послуги спостерігається з року в рік — протягом 2009 року пасажирами було оформлено через Інтернет близько 83,5 тис. квитків, у 2010 році — вже 132,5 тис., у 2011 р. — 693,9 тис., у 2012 р. — 2,1 млн., у 2013 р. — 5,2 млн. квитків.

За даними профільних експертів, нова система продажу заощадить компанії «Укрзалізниця» близько 20 млн. грн.

Також зростає кількість оформлених електронних квитків. З моменту впровадження послуги через онлайн-систему продажу офіційного сайту «Укрзалізниці» (booking.uz.gov.ua) було реалізовано 395,5 тис. електронних квитків. Із самостійно роздрукованими електронними квитками пасажири можуть прямувати на посадку у вагон, оминаючи залізничну касу. Вже на 158 поїздів різних напрямків можна купити електронні квитки.

Експерти констатують зростання кількості пасажирів, які купують електронні квитки на потяги категорії Інтерсіті+. Так, станом на грудень минулого року понад 37% пасажирів швидкісних потягів саме таким чином придбали квитки.

Ця цифра ще більше свідчить про затребуваність і зручність для пасажирів, враховуючи, що послуга посадки за електронними квитками на потяги Інтерсіті+ була введена лише на початку минулого року — з 5 лютого 2013 року.

Купувати квитки на поїзди зі студентською знижкою через сайт «Укрзалізниці» зможуть також і студенти вишів вже з 1 липня нинішнього року. Як заявив заступник генерального директора «Укрзалізниці» Павло Чекалов, до цього часу буде підготовлена Єдина електронна база даних Міністерства освіти і науки України, яка реєструє всіх студентів.

Із введенням цієї послуги для студентів Інтернет-продажі квитків через сайт booking.uz.gov.ua можуть вирости на 8-10%, вважає заступник гендиректора «Укрзалізниці». «Студенти — категорія населення, яка активно користується Інтернет-сервісами. Враховуючи це, всі студенти, які купують квитки за пільгою, можуть стати потенційними клієнтами нашої онлайн-системи», — додав Павло Чекалов.



Переглядів: 2863
Поширень: 0