З 6 жовтня у «Прозорому офісі» на Замості (вул. 50-річчя, 7) розпочали працювати державні реєстратори юридичних і фізичних осіб-підприємців, які обслуговуватимуть мешканців Вінницького району. До цього вони вели прийом у приміщенні райадміністрації, що на Хмельницькому шосе. Працюватимуть реєстратори відповідно до графіка роботи територіального центру «Прозорий офіс».
Ще одним кроком співпраці між Вінницею та навколишніми з обласним центром селами стало надання адміністративних послуг мешканцям району за стандартами «Прозорих офісів». З сьогоднішнього дня у Замостянському «Прозорому офісі» розпочали працювати реєстратори юридичних та фізичних осіб-підприємців. У центрі адміністративних послуг для них облаштовано два робочих місця.
Працюватимуть вони відповідно до графіка роботи «Прозорого офісу» по електронній черзі. За словами керівника центру адміністративних послуг «Замостя» Ірини Копчук, в подальшому буде налаштовано можливість попереднього запису до реєстраторів по телефону та через мережу Інтернет, як і до інших працівників офісу.
З березня 2013 року в цьому ж «Прозорому офісі» запрацювали державні реєстратори речових прав, які обслуговують жителів Вінницького району. Це допомогло мешканцям прилеглих сіл у більш комфортних умовах вносити у державний реєстр інформацію про свою власність і отримувати відповідні свідоцтва.