Учасники отримали своєрідний порівняльний зріз як сприймають інвалідність в різних країнах, як законодавчо Україна та Конвенція ООН про права інвалідів визначає поняття інвалідності. Важливо в світлі відмінності розуміння інвалідності також орієнтуватись в моделях інвалідності які є визначними в формуванні соціальної політики по відношенню до людей з інвалідністю. Тому було приділено увагу ознайомленню з моделями інвалідності в суспільстві та як вони вливають на дітей з інвалідністю та формування сприйняття їх у соціумі.
Позитивні та негативні наслідки впливу моделей спільно з учасниками обговорювали тренери, експерти з формування інклюзивного простору Чорнобривенко Олена та Чорнобривенко Микола. Спеціально розроблені вправи допомогли учасникам тренінгів «одягнути» на себе образ людини на інвалідному візку, з порушеннями слуху та зору і в діалозі відмічали на що потрібно звернути увагу, а що недоречно робити в тій чи іншій ситуації по відношенню до дитини з інвалідністю.
Тренери ознайомлювали вчителів та батьків як створити інклюзивний простір та формували навички спілкування та надання допомоги таким учням з інвалідністю, що надалі їм було простіше надавати освітні послуги.
Останнім блоком тренінгу йде інформація про «Універсальний дизайн» та застосування його в освіті про що розповідала Жуковська Сюзанна. Інклюзивний простір включає в себе також і створення безбар’єрного середовища і важливо застосувати саме принципи «Універсального дизайну», який дозволяє створити середовище навколо нас максимально корисним та зручним для всі людей не залежно від того, мають вони інвалідність чи ні.
Дані тренінги проходять за фінансової підтримки Фундації ПАУСІ, Європейського Союзу та Центральноєвропейської ініціативи та за сприяння Департаменту освіти та Департаменту фінансів.