Вінницькі Прозорі офіси знову розширюють перелік послуг для відвідувачів. З вівторка, 25 листопада, в трьох територіальних центрах «Вишенька», «Замостя» та «Старе місто» розпочинається прийом документів на проведення реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання. Також ця процедура залишиться в Центрах обслуговування споживачів міських ЖЕКів, де працюватимуть адміністратори на віддалених робочих місцях.

Перший Прозорий офіс, який запрацював у Вінниці ще в 2008 році, від самого початку задумувався як «універсам послуг»: єдине місце, де за чітко визначеними алгоритмами, городяни отримують максимальну кількість адміністративних послуг, щоб люди не витрачали час на ходіння за довідками та документами по різних установах. Першими відчули привілеї такої системи підприємці-початківці, які через Прозорий офіс отримали можливість за кілька годин зареєструвати свій бізнес, на що раніше витрачалось кілька днів. Сьогодні в центральному офісі надається майже 200 різних послуг. А кілька років тому Прозорі офіси з’явились у приміщеннях колишніх районних рад, яких у Вінниці було три, і на сьогоднішній день в місті діє чотири Прозорі офіси: центральний у приміщенні мерії (вул. Соборна, 59) та три територіальних («Вишенька», «Замостя» та «Старе місто»).

Рік тому в усіх трьох територіальних Прозорих офісах Вінниці з’явилася можливість подати документи на оформлення паспорту громадянина України. Також тут можна вклеїти фотографію у 25 та 45 років.

А відтепер з’явилася ще одна послуга, яку можна отримати, звернувшись до територіальних центрів - провести реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, або як кажуть в народі: прописатись та виписатись.

На даному етапі адміністратори територіальних відділень «Вишенька», «Замостя» та «Старе місто» обслуговуватимуть мешканців приватного сектору та відомчого житлового фонду.

Мешканці багатоквартирних будинків зможуть реєструватись та зніматись з реєстрації на віддалених робочих місцях адміністраторів, що розміщенні в Центрах обслуговування мешканців ЖЕКів міста (ЖЕК №5 вул. Коцюбинського, 11; ЖЕК №7 вул. Келецька, 65; ЖЕК №12 , вул. Квятека,16; ЖЕК №15 вул. Київська, 31; «Бокуд» пров. К. Маркса, 44; ЖЕО вул. Козицького,1).

«В подальшому планується ліквідувати територіальну «прив’язку» до місця подання звернень, і зареєструватись та знятись з реєстрації можна буде у будь-якому територіальному Прозорому офісі, оскільки це вимога закону, – каже в.о. директора департаменту адміністративних послуг Євген Іщук, - На жаль, головною проблемою на сьогодні залишається забюрократизованість на нормативному рівні процедур надання багатьох видів адміністративних послуг та відсутність належного взаємного обміну інформацією між суб\'єктами надання таких послуг. Поки що дуже важко даються будь-які зміни, навіть якщо вже є розпорядження Кабінету Міністрів України. Наприклад, сьогодні досить повільно просувається робота в цій частині з міграційною службою та підрозділами Мінюсту. Сподіваємось, що реформування системи влади, її децентралізація та впровадження елементів і механізмів електронного урядування дозволить нарешті вирішити накопичені роками проблеми».



Переглядів: 9471
Поширень: 0