Минулого року вінницькі Прозорі офіси розширили перелік адміністративних послуг, які можна у них отримати та прийняли понад півмільйона відвідувачів. У 2013 році в усіх чотирьох центрах надавалось 234 видів послуг, в 2014-му ця цифра сягнула 300. Це є результатом відповідних змін в законодавстві та співпраці міської ради з територіальними органами державної виконавчої влади.

У 2014 році послугами мережі центрів «Прозорий офіс» скористалось майже 580 тисяч чоловік. До загального переліку послуг минулого року додалось ще понад 60 і тепер у вінницьких центрах надається 300 видів адмінпослуг. З них 47 – з видачі документів дозвільного характеру, 100 – адмінпослуг і реєстраційних процедур, 52 – з питань соціального захисту, 9 – з питань соці​ального страхування, 39 – пенсійного забезпечення, 53 – організаційного та інформаційно-довідкового характеру.

Минулого року в Прозорих офісах видано дозвільних документів на понад дві тисячі більше ніж 2013 року, приблизно на стільки ж більше зросла кількість виданих документів адміністративного характеру.

Серед нововведень 2014-го року стало запровадження реєстру даних мешканців Вінниці та започаткування реєстрації місця проживання і зняття з реєстрації. Також минулого року в центрах розпочався прийом та видача документів по земельних питаннях.

А в територіальному Прозорому офісі, що по вул. 50-річчя Перемоги, цілий ряд адміністративних послуг почали отримувати мешканці Вінницького району. «Тепер тут люди з приміських сіл можуть звертатись до фахівців пенсійного фонду, до управління праці і соціального захисту Вінницької райдержадміністрації; державних реєстраторів юридичних та фізичних осіб – підприємців; реєстраторів, які легалізують громадські об’єднання; кадастрових реєстраторів Управління Держземагентства у Вінницькому районі. Також адміністратори цього центру приймають та видають документи з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно», – розповів в. о. директора департаменту адміністративних послуг Євген Іщук.



Переглядів: 3358
Поширень: 0