Вінничан запрошують долучитися до створення бренду міста. Для цього потрібно взяти участь в опитуванні на офіційному сайті міської ради та поділитися своїми думками щодо того, які об’єкти та унікальні особливості можуть стати основою для хорошого іміджу і репутації Вінниці. Опитування триватиме до березня.
Останніми роками міста проводять різноманітні проекти по створенню власних брендів. Подібно до компаній і продуктів, країни, міста і окремі регіони також мають помітні особливості, а їх успішний бренд часто відіграє важливу роль в розвитку бізнесу, культури і туризму, зміцненні економіки. А також підвищує конкурентоспроможність регіональних товарів та послуг як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.
З початку лютого на офіційному сайті міської ради розпочалося опитування щодо створення бренду Вінниці. Взяти участь в ньому можуть всі бажаючі. Опитування проводить КП «Інститут розвитку міста». Результати анкетування у подальшому будуть використані при створенні бренду міста. Це дозволить врахувати думку вінничан.
Бренд міста формує його унікальна історія, архітектурна спадщина, знамениті городяни, місцеві товари. Адже кожне місто неповторне. «Бренд формується на основі яскраво вираженого позитивного іміджу міста, який базується на його унікальних можливостях в різних галузях життєдіяльності. Одночасно бренд виступає як найважливіший чинник конкурентних переваг і доходів міста, цінний актив міської економіки», – каже заступник директора КП «Інституту розвитку міст» Олена Орленко.
Опитування складається з 12 питань. Частина з них стосується респондентів, вони дають можливість дізнатися про те, чи людина є вінничанином, її вік, стать, освіту, рід занять. Ці запитання дозволять зрозуміти яким бачать наше місто різні категорії населення. Далі потрібно відповісти наскільки змінилося ситуація у різних сферах життя Вінниці за останні п’ять років. Потім респонденти обирають кілька визначень, якими вони могли б охарактеризувати місто, наприклад, перспективне, історичне, тихе, улюблене, європейське, зелене тощо. Якщо серед запропонованих пунктів немає того, що б хотіла зазначити людина, вона може вказати своє значення.
Тим, хто заповнює анкету пропонують виділити об’єкти, бренди та предмети гордості міста, які могли б стати основою для хорошого іміджу і репутації Вінниці. Серед відповідей є майдани, площі, сквери міста, музей-садиба Миколи Пирогова, водонапірна вежа, Миколаївська церква, готель «Савой», вінницький трамвай. А також – Літературно-меморіальний музей Коцюбинського, річка Південний Буг, вінницькі фонтани тощо. За бажання, тут також можна вказати своє значення.
Також опитування допоможе зрозуміти, які особливості та унікальні риси міста є найважливішими для вінничан та гостей міста. Наприклад, назва міста та його історія, географічне положення (центр України), зручна транспортна система, культура населення, інтелектуальний потенціал, якість доріг, чистота вулиць, інвестиційна привабливість, статус європейського міста тощо. У пункті анкети, який стосується туристичної привабливості міста, можна за 10-бальною шкалою оцінити готельні послуги, сервіс харчування, наскільки затишним є місто, чи легко у ньому орієнтуватися, чи гостинні у нас жителі тощо.
З початку лютого анкету вже заповнили майже 600 людей. Більшість з них вважають місто перспективним та європейським. Найважливішими напрямками розвитку здебільшого називають залучення інвестицій та створення максимально сприятливих умов для інвесторів, розвиток підприємництва. Можливість пройти опитування та долучитися до створення міста є у всіх бажаючих. Анкетування триватиме до березня.