Зазвичай, коли мова заходить про досвід інших країн у розвитку велосипедної інфраструктури, в якості прикладу наводять Нідерланди або Німеччину. Воно і зрозуміло, адже ці країни, дійсно, досягли чималих успіхів у цьому напрямку. Також, варто зазначити, що велосипедні традиції там культивувались не один десяток років.

Але, безпосередньо, поряд з нами є країни, які почали розвиток велосипедного транспорту, як засобу пересування, відносно недавно, наприклад, Польща. Зараз в цій країні активно розвивається велосипедний напрямок. З кожним роком збільшується кількість кілометрів велодоріжок зі спеціальним покриттям. З\'являються об\'єкти велосипедної інфраструктури, такі як: світлофори, стоянки, парковки. Налагоджене виробництво самих залізних коней, велоаксесуарів, велоформи. Багатьом із нас відомий такий виробник велосипедів як KROSS і виробник велоформи ultima. Загалом, велосипеди у Польщі і відповідна інфраструктура варті того щоб стати наочним прикладом для України.

Велосипед у Польщі

Варто відзначити, що практично в усіх містах, починаючи з таких як Варшава, Краків, Люблін або Гданськ і закінчуючи зовсім невеличкими, є велосипедні доріжки. На двоколісних конях їздять не лише спортивна та активна молодь у повній екіпіровці, а й жіночки досить поважного віку. Люди, зазвичай, їдуть за покупками у магазин, на роботу, і просто на прогулянку.

мережа пунктів велосипедного прокату

Ще один приємний момент, до якого Україна тільки готується - активна робота розгалуженої мережі пунктів велосипедного прокату. Можна зареєструватися через Інтернет і, заплативши символічну суму, в середньому приблизно 15 злотих, прийти у пункт прокату і взяти собі велосипед у досить гарному стані. У більшості міст, діє така система, відповідно до якої перші 30 хвилин можна кататися безоплатно, а за кожну наступну годину доведеться сплачувати злоті або купувати абонемент. Деякі поляки йдуть на хитрощі, знаючи відстань, яку їм потрібно подолати, розраховують свій час таким чином, щоб вкластися в "безкоштовний інтервал", взяв велосипед на одному пункті прокату і повернувши на інший, менш ніж за 30 хвилин.

Велосипед у Польщі

Для зручності як пішоходів так і велосипедистів, велодоріжки проектуються вздовж автомобільних трас, що проходять через ліси. Якщо на вулиці, де ще немає велодоріжки або велосмуги проводять дорожно-ремонтні роботи, то після реконструкції об\'єктів велоінфраструктури, у більшості випадків, там з\'являється. Більша частина подібних ремонтів і реконструкцій проводиться за рахунок підтримки Євросоюзу.



Переглядів: 6229
Поширень: 0