КП «Вінницяліфт» під час проведення капітального ремонту підйомників встановлюватиме спеціальні пристрої, через які мешканці висоток, якщо застрягли в ліфті, зможуть зв’язатися з черговим диспетчером.

На сьогодні у міських ліфтах використовується провідна диспетчеризація, яка прямує від будинку до будинку, а потім на диспетчерську. Такою системою поєднанні 390 ліфтів з 970-ти, що обслуговує КП «Вінницяліфт». Наразі застарілу систему підприємство хоче замінити, однак переобладнання буде відбуватися поступово, - встановлюватимуть бездротові пристрої диспетчеризації у ліфтах, які потребують капітального ремонту.

За словами керівника КП «Вінницяліфт» Анатолія Уздеміра, на сьогоднішній день до підприємства щоденно надходить більше сотні викликів про зупинку ліфтів, половина з них – через перебої з енергопостачанням. При технічній зупинці підйомника аварійна бригада прибуває на місце за хвилин 10 після виклику, якщо зникає електрика у всьому мікрорайоні – час відкривання ліфтів може затягнутися на довше. Враховуючи те, що навіть у тих підйомниках, які обладнані ще старою системою, вона часто вже не працює, для швидшого реагування на зупинку ліфтів було прийнято рішення обладнати всі ліфти бездротовими приладами диспетчеризації.

«Існуюча диспетчеризація вже вчорашнього дня, тому при виконанні капітального ремонту на ліфтах буде встановлюватись безпроводові засоби зв’язку з диспетчером, - розповідає Анатолій Уздемір.Це обладнання нами було закуплено минулого місяця, і до кінця червня плануємо обладнати ним вісім ліфтів. В кабіні встановлюватиметься пристрій, який дає можливість мешканцю, що застряг у підйомнику, з допомогою натискання кнопки зв’язатися з центральною диспетчерською. Та в свою чергу вишле автомобіль з аварійною бригадою».

В подальшому пристрої безпровідної диспетчеризації встановлюватимуться у всіх ліфтах, які проходитимуть капітальний ремонт. ​



Переглядів: 3341
Поширень: 0