Нова служба матиме функції електронної реєстрації заяв і повідомлень, автоматизованого контролю за своєчасністю прибуття нарядів поліції, смс-інформуванням заявника про реєстрацію і хід розгляду його звернення.
Новостворена служба функціонуватиме по типу системи централізованого управління нарядами поліції «ЦУНАМІ», яка успішно працює у м. Києві.
У зазначеній службі працюватимуть оператори, які прийматимуть дзвінки від громадян і диспетчера, які спрямовуватимуть виклики безпосередньо до патрульних нарядів і слідчо-оперативних груп поліції, що функціонуватимуть на території міста та області.
"Це дасть змогу приймати всі без виключення повідомлення громадян, адже працюватиме 24 автоматизованих ліній, - повідомив заступник начальник начальника ГУ Нацполіції в області Сергій Сокиран. - Головний очікуваний результат, який забезпечить нова служба – це суттєво скорочений час виїзду поліції на місце пригоди".
На сьогодні працює лише 2 телефонні лінії в службі «102», відтак є нарікання громадян, які не завжди можуть додзвонитися за вказаним номером. Це зумовлено тим, що коли лінії зайняті - дзвінок переводиться в режим очікування.
Із запровадженням нової служби «102» ці недоліки будуть усунуті.