У минулому році вінницькі Прозорі офіси прийняли майже 600 тисяч відвідувачів. Зросла кількість послуг, які вінничани можуть отримати у режимі on-line – з трьох до двадцяти п’яти. Завдяки цьому жителі міста можуть вирішувати свої питання швидше і зручніше.
У 2015 році у Прозорих офісах міста вінничани отримували 300 видів послуг. В тому числі 47 – з видачі документів дозвільного характеру, 100 – адміністративних послуг і реєстраційних процедур. А також – 52 види послуг з питань соціального захисту, 9 –соціального страхування, 39 – пенсійного забезпечення, 53 – організаційного та інформаційно-довідкового характеру.
У центрах існує зворотній зв'язок з вінничанами у вигляді електронної системи оцінки якості наданих послуг - «кнопка задоволеності клієнтів». Так, у минулому році 98,97% опитаних заначили, що рівень задоволення наданими послугами є зразковим, 0,97% – добрим і 0,6% – незадовільним.
«У 2015 році перелік адміністративних послуг, які надаються в режимі on-line, розширено з 3 до 25. Так, не виходячи з дому можна замовити довідку про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво, отримати направлення в дошкільні навчальні заклади компенсуючого типу. Також серед on-line послуг – видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою, надання інформації про присвоєння/зміну назви вулиці та інші», – каже директор департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.
В цьому році робота по вдосконаленню роботи Прозорих офісів продовжиться. Наразі, у зв’язку зі змінами законодавства, триває передача на місцеві рівні ряду послуг, які раніше надавали представництва державних органів влади.