Станом на 14:20, офіційна позиція компанії стосовно ситуації:
Внаслідок позаштатної ситуації, яка виникла 21 травня 2012 року об 11:45, сталося пошкодження фрагменту мережі «Київстар» – збій в роботі програмного забезпечення – яке призвело до ускладнень із отриманням послуг голосової телефонії для частини препейд-абонентів. Проблема повністю усунена станом на 13:42.
Абонентська плата на період виникнення ускладнень нарахована не буде.
«Київстар» приносить щирі вибачення за тимчасові незручності тим абонентам, які це відчули.
***
Станом на 13:20 PR менеджер Київської філії компанії «Київстар» Наталія ДАДІВЄРІНА повідомила:
"Перше звернення щодо проблем зв\'язку до нас надійшло о 12:10. Зараз технічні служби компанії уточнюють причину збоїв і механізм усунення. Як тільки буде чітка відповідь, - оперативно поінформую. Але швидше за усе ці проблеми локальні. Тобто проблеми зі зв\'язком не у всієї Вінниці."
***
Як повідомили у сервісному центрі Станом на 12:20 в сервісному центрі повідомили, що поломка на лінії.