Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» спільно з громадською організацією «Свобода слова» (Львів) в рамках проекту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні запрошує студентів Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського Інституту філології та журналістики, та молодих журналістів з досвідом роботи до 3 років з міста Вінниця та Вінницької області взяти участь у вебінарах із застосування можливостей нових медіа та мультимедійних технологій у журналістській діяльності.

Чому варто подати заявку?

Під час вебінарів учасники зможуть:

  • здобути навички роботи з онлайн-інструментами для збору та обробки інформації, а також з інструментами для візуалізації даних;
  • ознайомитися зі специфікою застосування авторського права для інтернет-видань;
  • здобути навички роботи з цифровими аудіо- та відеозаписами, необхідні для роботи в інтернет-виданнях;
  • навчитися просувати власний контент у соціальних медіа;
  • зрозуміти, як може використовувати журналіст сучасні цифрові гаджети;
  • дізнатися, як організувати онлайн-трансляцію події із застосуванням портативних комп’ютерів чи мобільних пристроїв.

Усі вебінари проводитимуть відомі українські журналісти, медіа-тренери та редактори-практики, які спеціалізуються у тому числі у певних видах мультимедійних технологій, зокрема цифровому відео, цифровому аудіо, онлайн-трансляціях та візуалізаціях даних. Після закінчення навчання учасники отримають сертифікат-підтвердження про його проходження з переліком тем усіх вебінарів.

Кому варто взяти участь?

Ми заохочуємо взяти участь у навчанні студентів Інституту філології та журналістики ВДПУ ім. М. Коцюбинського 3-5-го року навчання та молодих журналістів з досвідом роботи до 3-х років, що планують працювати в інтернет-виданнях або вже працюють у них.

Як виглядатиме навчання?

Під час вебінарів учасники працюватимуть групами у комп’ютерних класах в обласних центрах 7 областей України по 10 осіб у кожній. Навчання проходитимуть 1-2 рази на місяць з вересня 2012 року по лютий 2013 року. Кожен вебінар триватиме від 4 до 8 годин (з кава-паузами). Протягом вебінарів учасники проекту виконуватимуть практичні завдання, матимуть змогу поставити тренеру запитання та застосовуватимуть ті інструменти, які демонструватиме тренер.

Перший вебінар відбудеться 15 вересня 2012 року.

Як взяти участь?

Для цього слід заповнити до 10 вересня 2012 року онлайн-анкету за адресою:
http://bit.ly/webinarUA

Відбір учасників відбувається на конкурсних засадах. Відібрані учасники будуть повідомлені електронною поштою 12 вересня 2012 року. Обов’язкові умови участі: присутність у соцмережах, розуміння базових принципів онлайн-журналістики.

Участь у навчанні є безкоштовною.

Якщо Ви маєте запитання щодо програми навчання, пишіть: [email protected]



Переглядів: 3834
Поширень: 0