Про це на прес-конференції повідомив голова Державної реєстраційної служби Дмитро Ворона.

Зокрема, за його словами, українці за допомогою поштових відділень зможуть здійснювати державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проставляти апостеля на офіційних документах та отримувати витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Зокрема, за його словами, людина буде приходити до поштового відділення з паспортом та документами, які вона хоче надати до Укрдержреєстру, отримає бланк звернення до служби (або може роздрукувати бланк із сайту служби) та визначити у ньому, яким чином хоче отримати відповідь та документи від реєстраційної служби.

Окрім цього, вартість послуг служби буде безкоштовною, українці платитимуть виключно за поштові послуги.

Термін надання послуг, за його словами, збільшився лише на 4 дні, включаючи поштові пересилання.
“Ми навчили 20 тис. працівників пошти у 13 тис. відділень, з яких 10 тис. відділень знаходяться у сільській місцевості. Ці працівники зможуть наблизити надання послуг для людей. Окрім цього зазначу, що послуги Укрдержреєстру надаються лише у 2 тис. відділень і ті 13 тис. додатково залучених відділень розширять нашу кількість відділень щодо надання адмінпослуг у 7 разів”, – повідомив Д. Ворона.

За його словами, заявники зможуть дізнатись, чи дійшли документи до реєстраційної служби на сайті установи, а з березня 2014 року планується ввести СМС-інформування громадян щодо отримання документів реєстраційною службою.

Таким чином, 25-30 тис. українців щодня звертатимуться в Держслужбу за допомогою поштових відділень.



Переглядів: 3734
Поширень: 0