У Вінниці постійно проводиться робота по підвищенню якості надання послуг жителям міста. В тому числі й завдяки розвитку сучасних форм комунікацій. Так, лише за минулий рік збільшилася кількість сервісів, які надають послуги населенню в режимі on-line, впроваджено сервіс спілкування в реальному часі з фахівцями відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» та сервіс «Персональний кабінет».
«Сервіс «Персональний кабінет» розроблений фахівцями департаменту інформаційних технологій для вдосконалення роботи «Прозорого офісу». Він значно спрощує доступ вінничан до адміністративних послуг. Він дозволяє запланувати візит до «Прозорого офісу», записатись до електронної черги, дистанційно замовити адміністративні послуги, ознайомитись із статистикою роботи центрів, перевірити стан звернення та багато іншого», – каже головний спеціаліст відділу інформатизації та геоінформаційних технологій департаменту інформаційних технологій Юрій Бузиновський.
Для роботи з «персональним кабінетом» потрібно зайти на сайт міської ради і обрати розділ «Персональний кабінет», або перейти за посиланням http://my.vmr.gov.ua. Тут потрібно зареєструватися, заповнивши відповідні поля. У Персональний кабінет необхідно внести свої персональні дані та завантажити сканкопії документів, що необхідні для отримання адміністративних послуг в режимі on-line.
В результаті через Інтернет можна замовити архівні копії документів та витягів з них, витяг із плану зонування земельної ділянки, довідку про невідвідування дошкільного закладу дитиною тощо.
«Персональний кабінет» зроблено універсальним, що дозволяє поступово збільшувати кількість документів, які можна замовити он-лайн. Для отримання адміністративної послуги, вінничанам необхідно заповнити електронну форму, прикріпити сканкопії відповідних документів (за необхідності) і натиснути кнопку «Відправити на виконання». Що важливо, «персональний кабінет» надає можливість перевірити стан дозвільної процедури.
Також за допомогою «персонального кабінету» вінничани можуть заздалегідь запланувати візит до «Прозорого офісу», скориставшись сервісом попереднього запису до електронної черги в режимі on-line. Зайшовши у розділ «Попередній запис до черги» потрібно обрати відділення, тип питання, дату та час прийому, внести необхідну контактну інформацію та зареєструвати запис. Після цього можна роздрукувати сформований талон електронної черги.
У розділі «Електронна черга» вінничани можуть ознайомитися з детальною інформацією по всіх центрах. Так, тут можна дізнатися кількість людей у черзі на даний момент, періоди найбільшого і найменшого навантаження, найбільш затребувані адміністративні послуги, історію просування черги, оцінку якості обслуговування тощо.