З 2012 року в складі МКЛ №3 функціонує амбулаторно-діагностичне відділення (АДВ), яке надає консультативну допомогу населенню, та прикріплене до Центрів медико-санітарної допомоги № 1, 5 та 6, а це більш як 151 тисяча вінничан. Враховуючи кількість населення, яке обслуговує АДВ, досить значну територіальну протяжність району обслуговування та невелику кількість лікарів, аби вирішити проблему черг на консультації, - виникла необхідність правильної організації запису до лікарів.
Для вирішення цієї проблеми передусім було створено службу медичних реєстраторів, які супроводжують запис пацієнтів. Медреєстратори ведуть базу запису до кожного спеціаліста та мають права адміністратора. Таким чином пацієнт може попередньо записатися на консультацію під час особистого спілкування з реєстратором на рецепції лікарні, або ж за допомогою багатоканального телефону 60-58-21. Дата та час консультації погоджується одразу відповідно до графіку прийому лікаря.
Чотири місяці тому з’явилася можливість і запису on-line на консультацію до вузьких спеціалістів через створений офіційний сайт лікарні www.mkl3.vn.ua. За словами головного лікаря МКЛ №3 Дмитра Фостаковського, сама система запису функціонує наступним чином – після направлення на консультацію до вузького спеціаліста сімейним лікарем, пацієнт заходить на сайт лікарні у розділ «Графік прийому лікарів амбулаторно-діагностичного відділення» та оформляє карту он-лайн запису. Тут обирається дата консультації, вказується, на який прийом прийде пацієнт (первинний, повторний або профогляд), та вказується ім’я і контактний телефон, за допомогою якого медичний реєстратор може уточнити вибір пацієнта. При виникненні непередбачуваних обставин (наприклад, у разі хвороби лікаря), медичний реєстратор обдзвонює пацієнтів, що записалися на прийом, та пропонує альтернативного лікаря, або змінює час консультації. Таким чином, перед початком роботи кожен лікар АДВ отримує перелік пацієнтів, що записались на сьогодні як індивідуально, так і з допомогою телефону чи Інтернету.
Окрім того, на сайті можна отримати інформацію про історію лікарні, лікувальні та діагностичні можливості, склад команди лікарів тощо. Сторінка сайту оновлюється постійно, тут максимально швидко з’являється інформація про зміни в роботі лікарні. Наприклад, зміна графіку чи умов прийому, відпустка чи лікарняний конкретного лікаря тощо.
На сайті також є можливість задати питання лікарю певного профілю та отримати на нього відповідь. «Ми не намагаємося лікувати дистанційно, але в Інтернеті є багато ресурсів, на яких «неспеціалісти» вводять людей в оману, в результаті чого страждає здоров’я пацієнта, - зазначає Дмитро Фостаковський. - Тому ми створили певну альтернативу цим ресурсам, що дозволяє спрямувати пацієнта, який шукає медичну допомогу не у спеціалізованому закладі, а у всесвітній мережі, - в правильному напрямку».